Stedentrip New York, kosten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Annash
Blogger

Stedentrip New York, kosten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-08 15:18

Een vriendin van mij kan heel slecht sparen... dus ik heb beloofd dat als ze iedere maand braaf wat aan de kant gaat leggen, we met zijn tweeen naar New York gaan. Clown

Ik zie stedentrips NY (5 dagen meestal) vaak voor zo'n 500/700 euro staan.
Zijn er mensen die dit gedaan hebben? Wat komt erbij aan extra kosten?
Hebben jullie een ruwe schatting van het totaalbedrag?

En is het de moeite waard? Lachen

bonney4evver

Re: Stedentrip New York, kosten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 21:17

ik zou zeker rond de 8/900 euro rekenen.
Ligt ook een beetje aan de ligging van je hotel, en je wensen natuurlijk qua faciliteiten en met wie je vliegt. ( en welke periode! )
Het hangt van zoveel dingen af Lachen

En o ja het is zeker de moeite waard Haha! ik ben dan 4 dagen in new York geweest en vond het waanzinnig.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-08 22:52

Wat mij betreft is een jeugdherberg voldoende. Ben toch nooit veel binnen te vinden tijdens dit soort vakanties. Alleen om te slapen Clown

Bedankt voor je reactie! Had zelf geschat op zo'n 1000 euro, dus dat was nog niet zo'n gekke ingeving.

Keukenkast

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 13:55

Twee jaar terug ben ik naar NY geweest, voor 5dagen was ik rond de €1600,- kwijt (uit eten, musicals etc. meegerekend). Sliep wel in een goed hotel! Het hangt, zoals bonney4evver zegt, inderdaad van veel dingen af! Je kunt het zo gek maken als je zelf wilt..
Het is echt de moeite waard en er is ontzettend veel te doen/zien! Trouwens, een aanrader is echt om met de helikopter over het vrijheidsbeeld te vliegen.. Dat vergeet je niet meer!

Veel plezier!

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 13:59

Ik ben de eerste week van november naar new york geweest en we waren toen met zn 3-en al 2700 euro kwijt aan t hotel en de vlucht. En dan 4 dagen (3 nachten). En dan gewoon een goed hotel vlak bij central park en broadway. Maar daar zat nog geen eten enzo bij in. Dus dat moesten we ook nog allemaal kopen. Ook zijn we nog naar een musical geweest wat idd ook nog een paar honderd euro kost. Ook moet je voor alle toeristische dingen best veel geld betalen. Maar t is t zeker waard! (ook de wachtrij)

Wat we daar precies uitgeven hebben zou ik niet weten want ik had de luxe dat pappie betaalde