wie ervaring met (luxe) huis huren in spanje + kosten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__Nathalie__

wie ervaring met (luxe) huis huren in spanje + kosten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-08 14:38

Ik ben weer aan het rondkijken voor de zomervakantie.
Nu lijkt het me misschien ook wel wat om een huis te huren voor 2 misschien 3 weken (ligt er aan wat het kost) in de buurt van benidorm.

Het moet direct aan het strand zijn (of in iedergeval op goede loop afstand!) met zwembad erbij.

We kiezen voor benidorm omdat mijn ouders daar bekend zijn en daar wat te beleven is.

We willen in totaal dus incl :
huis zelf voor 2 weken €
de vlucht € zal 500/600 euro zijn voor ons samen (wat ik erg duur vind, had het goedkoper verwacht)
wat zal je kwijt zijn aan uit eten gaan en eten en drinken in het huis voor 2 weken?
misschien een auto huren €

max 3500 euro kwijt.

Ik heb al gezien dat de huisjes erg uit 1 lopen kwa prijs. van 175 tot 1200 per week.
Echt in benidorm zelf heb ik nog niks kunnen vinden.

wat zijn jullie ervaringen?

frankiej

Re: wie ervaring met (luxe) huis huren in spanje + kosten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 21:01

die prijs is erg afhankelijk van wel of geen eigen zwembad en ook de ligging: ergens achteraf op een heuvel of lekker (gelijkvloers) dichtbij het strand en tentjes.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-08 21:44

Eigen zwembad, en dicht bij het strand en in een leuke plaats.
Als het een beetje betaal baar is willen we misschien wel een auto huren. Dus een gaaf huis iets verder zou ook wel in aanmerking komen Haha!

chocky84

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 21:49

Wij zijn dit jaar met de auto naar een vakantiehuis in calpe geweest, dit ligt ongeveer 20 km boven Benidorm en is een prachtig plaatsje. De villa zelf was eenvoudig, maar wel schoon en een goed bed.. Bij de villa zat een prachtig zwembad met een nog geweldiger uitzicht! Cool Om naar het strand te gaan heb je wel een auto nodig, maar wij vonden het zo prachtig bij het zwembad met dat uitzicht dat we geen enkele keer naar het strand zijn geweest.. Vork

Hebben geboekt via vrijuit en waren eind juni voor 2 weken 800 euro kwijt (ong) en dit was voor een 4-persoonsvilla *LOL* , al zal het met 4 personen wel klein zijn geweest...

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-08 21:51

wij gaan met zn 2tjes!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 21:25

ik heb zojuist geboekt: www.casabarranco.com Is wel een stuk van het strand af, maar staat heel erg goed aangeschreven. Wij gaan met gezin (totaal 5 dus) in een ruim appartement. Ze hebben ook enkele kleinere appartementen / studio's. Als je voor 15 jan. boekt, krijg je 150 euro korting! Auto huren bij lucadi, dan krijg je 10% casabarr... korting. De contactpersoon op de site is heel vlot met email en je kunt alles aan haar vragen.