Camper vakantie Europa.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

A_nouk

Camper vakantie Europa.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-08 14:57

Hallo allemaal,

Vriendlief en ik hebben onlangs besloten dit jaar een camper te gaan huren. Tentje vorig jaar was lekker bevallen, maar nu willen we wat luxer Haha!
Het is de bedoeling dat we weer lekker vakantie gaan vieren in Frankrijk eind Augustus net na het hoogseizoen.

We hebben al behoorlijk wat wesbite bekeken en bij een aantal al langs geweest.
Enkele bedrijven: Camperverhuur Vonk, Deurzen kampeerauto's, Louwers travel campers, Bonne route.

Maar ik vind de prijzen nogal divers ze variëren zo'n beetje tussen de 600 en 800 euro per week. Met zelfs uitschieters van 500 euro per week België". Bij de ene zit er weer wat meer in begrepen als bij andere etc etc..

Nu vroeg ik me af of er bokkers goede tips hebben wat betrefd camperverhuurders of ervaringen zowel goed als slecht.
Andere tips wat betrefd het reizen en ervaring zijn natuurlijk ook altijd leuk om te horen! Ja

Brand Los ! Doei, doei

Iris82

Re: Camper vakantie Europa.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 21:07

Hoi 15,

Ik lees even mee in jouw topic.
Ik heb namelijk dezelfde wensen als jij, alleen dan niet voor Europa maar voor Amerika!!

Nou ben ik dus erg aan het twijfelen of ik een aranged reis zal maken, of dat ik een camper huur en helemaal op de bonefooi zal gaan.

Hoop dat we veel tips krijgen!

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 15:09

Iris82 schreef:
Hoi 15,

Ik lees even mee in jouw topic.
Ik heb namelijk dezelfde wensen als jij, alleen dan niet voor Europa maar voor Amerika!!

Nou ben ik dus erg aan het twijfelen of ik een aranged reis zal maken, of dat ik een camper huur en helemaal op de bonefooi zal gaan.

Hoop dat we veel tips krijgen!
Mijn ouders gaan een maand naar Canada. Ze kopen een pakketreis, dat wil zeggen: inclusief vlucht, eerste nacht hotel en camper voor een x-aantal dagen. Samen met het bureau hebben ze een mooie route uitgestippeld. Het enige dat vast staat is dat ze op dag 1 op punt A beginnen en op dag x op punt B moeten eindigen. Ze hoeven dus niet verplicht elke dag met de camper te trekken.
Maar het is niet goedkoop, je bent ongeveer 5000 euro per persoon kwijt (inclusief eten en uitstapjes enzo).

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 15:11

Via welk bureau hebben zij geboekt?

Sweetselina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 15:16

Wij hebben een keer (ouders, zus en ik) een camper gehuurd. Zijn alleen maar naar Belgie gegaan hoor, maar wij vonden het erg leuk en gezellig. Als een camping niet bevalt ben je binnen 5 minuten weer weg.

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 15:21

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-08 13:10

Heeft iemand van jullie toevallig enige idee hoeveel zon camper nodig heeft wat beteft benzine.
Van de verhuurder hebben we te horen gekregen 1 op 9... Klopt dit een beetje?