Waar heen met vriendinnen (spanje)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Micha_

Waar heen met vriendinnen (spanje)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-08 20:09

Jaja we zijn nu al aan het plannen, is ook wel nodig.
Maar dit jaar gaan we exame doen en we vinden het allemaal ontzettend leuk om daarna net na de her's (je weet maar nooit Huilen van het lachen ) en voor de diploma uitreiking te gaan. Als het goed is is dat ongeveer eind Juni.

We zijn met 7 meiden, ofnee met 6 meiden en 1 jongen (maar die is one of the girls *LOL* ) we willen het liefst een appartement waar we met z'n alle bij elkaar zitten op een appartement/huisje.

Ik vroeg me af heeft er iemand goede ervaringen met een appartement? Tell me.
Onze enige eissen zijn eigenlijk dat er een strand dicht bij in de buurt moet zijn.
En dat het geen fortuin kost, dus kom maar op!

Mloes

Re: Waar heen met vriendinnen (spanje)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 11:36

Ik zou gewoon door een Gogo / Beachmastersgids bladeren. Doordat je in juni gaat, zit je nog behoorlijk vroeg, dus de prijzen zullen dan erg meevallen. En dan zit je wel lekker centraal in een app / hotel, en dus ook bij het strand. Lloret of Blanes zijn superleuke plaatsen! Heb alleen geen idee hoe het er is in juni, maar vast ook wel leuk Knipoog
Succes iig met je examens!

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 20:58

Zit zelf ook al de hele dag te kijken op Beachmasters.nl, willen ook met 7 personen naar Spanje. Liefst veel uitgaan, chillen en naar het strand haha Bloos Ik zet even een stipje voor wie nog meer informatie heeft want we zitten in hetzelfde schuitje Knipoog

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 17:33

Als je met het vliegtuig wilt gaan is Mallorca (El Arenal) ook wel erg leuk voor jongeren Ja

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 17:36

Lloret de mar, met een examenreis, worden al aangeboden vanaf 79 euro pp voor 6 personen!

En dan naar spanje, Lloret de mar, en dan appartement tnt Haha!
vooral als je met z'n 7én bent is dat erg voordelig. Dat apartement is het goedkoopste wat in de beachmaster folder staat. Het is dan ook een zooitje daar, maar wel het enige appartement waar je echt alles mag (rest van de appartementen zijn best streng, met polities enzo) + het ligt bijna in de grote uitgaansstraat en op 5 min. lopen van het strand

Vooral omdat jullie zo vroeg gaan, en met veel mensen zijn is het erg goedkoop. En er zijn appartementen voor 7 personen geloof ik bij tnt.

veel succes! Voor meer info mag je me wel pb 'en

Esme_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 17:41

Volgens mij ben ik in dezelfde appartementen als _noraly geweest, was een van de weinige waar je met 6 personen in 1 appartement kon. Wel klein, maar je slaapt er toch alleen maar. Zeker een aanrader!

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 18:02

het zat daar in het straatje achter tropics (geweldige disco btw) en bij de mac donalds en burger king

met die eigenaar die er nooit is, op zijn brommer Vork

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 18:01

_Noraly, maar er staat op beachmasters dat het voor 6 personen, 79 pp is. Hoe moet je dat dan regelen als je met 7 personen wilt? En weet jij dan of je met zijn allen op een kamer zit ofzo? Bloos

joozz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 12:41

Mallorca is ook erg leuk en betaalbaar!

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 16:49

Negra_Lover schreef:
_Noraly, maar er staat op beachmasters dat het voor 6 personen, 79 pp is. Hoe moet je dat dan regelen als je met 7 personen wilt? En weet jij dan of je met zijn allen op een kamer zit ofzo? :o

er is dan 1 appartement met verschillende slaapkamers zeg maar, en dan een keuken/kamer/badkamer/balkon

het is daar wel groot

maar als je dan met z'n 7en bent, moet je misschien 2 appartementen, 1 drie persoons en 1 vier persoons ofzo
ik weet het anders niet!

succes