Werken op camping (buitenland) via Vacansoleil.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marloess_

Werken op camping (buitenland) via Vacansoleil.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-08 15:27

Aangezien ik misschien wil gaan werken op een camping (buitenland) via Vacansoleil, vroeg ik me af of iemand daar toevallig ervaring mee heeft?
Of het goed geregeld is etc?
Als iemand een andere goede organisatie weet hoor ik dat ook graag. Lachen

_Marjon_

Re: Werken op camping (buitenland) via Vacansoleil.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 12:28

Mijn broertje loopt in de zomervakantie stage op een Vacansoleil camping, zijn opleiding loopt ook via Vacansoleil.
Geloof dat dat opzich wel goed geregeld is. Lachen
Maar ligt er denk ik ook wel aan welke camping.

Sanneh14

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 17:56

Hoi!

Ik wilde net een topic gaan openen met dezelfde vraag, maar zag dat er al één was!
Ook ik heb het plan in mijn hoofd gehaald omdat te proberen. In een gekke bui het solicitatieformulier ingevuld met de gedachte "ach, ze bellen toch niet.." en omdat een vriendin zei, ah ja joh. wat kan er mis gaan?
Nou, het punt is dus dat ik gister ben gebeld voor een solicitatiegesprek bij hun op kantoor in Eindhoven :)
Heel leuk maar ook doodeng. Ik ben me nu al aan het voorbereiden. Wat wil ik weten, wat ga ik vragen, wat moet ik ze sowieso melden.. drukdruk..

Maar het andere punt is, dat ik het doodeng vind. Tegelijk lijkt het me ook geweldig om met nieuwe mensen kennis te maken, in het buitenland, werken en toch ook een beetje vakantie en hopelijk leuke vrienden maken en een geweldige tijd beleven.

Maar vroeg mij dus ook af, of hier inderdaad mensen waren die dit ook gedaan hebben.

En TS, heb jij al stappen ondernomen?

Kikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 17:58

Ik heb vorig jaar een sollicitatiegesprek gehad in Eindhoven. Kreeg eerst een video te zien van hoe geweldig hun campings wel niet zijn, daarna een gesprek met een medewerker. Als afsluiting moest ik een stukje over mezelf vertellen in het Engels, Duits en Frans en dat was het moment waarop ik dichtklapte :P Als ze mij vragen had gesteld had ik gewoon antwoord kunnen geven, maar nu kwam ik echt niet verder dan m'n naam, leeftijd en hobby's en dat was niet voldoende. Ik werd afgewezen wegens te weinig talenkennis.

Sanneh14

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 18:05

Echt?

Wat had je ingevuld bij de talenkennis dan? Ik heb basis voor Engels en Frans (ja, schoolfrans en Duits, dat kan ik wel aardig). en goed voor Engels
Maar als ze dat écht doen.. Jemig dr komen op dit moment allemaal kleuren van de regenboog mijn broek in lopen geloof ik :#

Kikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 18:06

Volgens mij ook basis voor Duits en Frans en goed voor Engels. Ik vond het ook een rare actie, als een campinggast me in het Frans/Duits/Engels iets vraagt kan ik prima antwoord geven, ik denk niet dat ze me vragen iets over mezelf te vertellen :D
Succes iig, misschien valt het bij jou wel mee!

Sanneh14

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 18:08

maar dat staat ook op hun site.

Basis: Je kunt de strekking van de vraag begrijpen. Je kunt de gemakkelijke vragen ook beantwoorden, zij het met enige moeite.

Redelijk: Je begrijpt en weet antwoord te geven op wat moeilijkere vragen. Dit gaat nog niet vloeiend en het kost wat tijd om je antwoord te formuleren, maar je komt hier wel uit.

Maar opzich, ik heb een franse huisgenoot, en een duits meisje in mijn werkgroep van de opleiding. Ik kan natuurlijk vragen of ze me willen helpen een stukje over mij te schrijven :) (valsspelen?) :P