Ik wil graag met mn vriend naar een concert in Londen en ben op zoek naar een leuk en goedkoop hotelletje daar in de buurt. Iemand die er is geweest en er een aanbeveelt? Natuurlijk kan ik op internet gaan zoeken maar hoor graag persoonlijke reactie's.
Met allebei zeer goede ervaringen: basic, schoon en niet duur.
Ik gebruik trouwens meestal http://www.hostelbookers.com/ om beschikbaarheid en kosten te checken en te vergelijken (zowel hostels als hotels, iig budget friendly).
Waar in Londen is het concert precies? Het is vaak wel lekker als je daarna niet nog een flink eind hoeft te reizen met de tube of met een taxi.
Het is in het O2 stadion, geen idee waar dat precies is eigenlijk, heb wel kunnen vinden dat het in Greenwich is? Ben er totaal niet bekend maar lijkt me inderdaad fijn als het er een beetje in de buurt is. Aan de andere kant blijven we nog een paar dagen en is het dan wel weer fijn als we niet te ver hoeven reizen naar het centrum. Iig bedankt voor je tips ga zo gelijk even kijken!
Super thanx:) Ik ben nog nooit in Engeland geweest ( schaam schaam ) Dus misschien kun je me nog meer leuke plekjes in Londen aanraden? Moet nog kaartjes regelen maar heb er nu al veel zin in!
Wanneer ga je? Zoek anders ook ff op mijn naam + Londen op [BI], ik heb al in meer topics over Londen gereageerd.
Londen is erg gaaf, zeker aan te raden om nog een paar dagen aan vast te plakken als je er toch bent. Was er afgelopen weekend nog/weer en realiseerde me dat ik beter op de hoogte ben van hoe het OV in Londen in elkaar zit dan in Amsterdam, waar ik alleen tramlijn 5 ken.
Bedenk net dat ik voornamelijk heb gereageerd in topics over vervoer (vooral vluchten) maar er staan genoeg tips en aanraders van anderen in die topics.