Ik ben in februari samen met mijn vriend naar mijn zus in Venetië gevlogen. We vertrokken van Dusseldorf Weeze (oud militair vliegveld) en kwamen aan in Treviso. Samen waren we heen én terug 40 euro kwijt in totaal. Datzelfde waren we kwijt aan de bus van Utrecht - Dusseldorf! Omdat we bij mijn zus sliepen hadden we dus een erg goedkope vakantie.
Terugweg was iets minder. Door de mist konden we niet opstijgen, maar dat hoorden we pas toen we al bijna zouden vertrekken. Dus...koffers weer terughalen, vlucht omboeken. Er waren twee dagen ervoor ook al geen vliegtuigen vertrokken, dus chaos op het vliegveld. Alle hotels in de omgeving vol. Wij terug naar mijn zus. Zij heeft treinkaartjes geregeld naar Milaan, waar wij de volgende dag vandaan zijn gevlogen.
Volgens internationale en Europese regels had Ryanair ons onderdak en voedsel moeten geven. We konden immers geen kant op. Dat hebben ze niet gedaan. Gelukkig konden we alles zelf goed regelen (tis dat mijn zus vloeiend Italiaans spreekt) maar anders was het daar echt geen lolletje!!!
Desondanks zou ik het zo weer doen. Het is gewoon zo goedkoop. En dat dit anders liep door weersomstandigheden, tjsa..overmacht. Wel slechte service ja, maar wat wil je voor die prijs?