Nimue schreef:Hartstikke leuk! Ik heb een tijdje terug gepbd met iemand anders van Bokt, zij heeft het ook gedaan en was heel enthousiast. Als je even zoekt, vindt je haar topic met verhalen vast wel.
Ik zit er zelf over te denken om deze zomer in de VS te gaan werken. Ik heb een hoop ranches gevonden waar je naast kost en inwoning ook betaald krijgt (erg fijn) en waar je niet zozeer paarden traint, maar ze verzorgt en buitenritten begeleidt (voor mij ook erg fijn, want ik vind buitenrijden het allerleukst).
Wel hard werken, dus ik denk er nog even over na of ik niet liever mijn spaarpot aanspreek en gewoon ga reizen, maar aan de andere kant lijkt het me ook wel een geweldige ervaring!
je reist inderdaad wel, maar je ziet niks als je op een stal werkt! je werkt zo hard en geloof me als je niet aant werk bent is het avond en wil je alleen maar eten en slapen
ik heb in barcelona en in canada gewerkt en het was helemaal geweldig, maar voor mijn volgende trip spaar ik idd ook. dan ben je vrij en kun je overal heen en zie je dus ook veel meer. op een stal werken in t buitenland moet je echt doen voor de ervaring en alleen als je echt wil werken (in de paarden) want buiten je werkzaamheden gebeurt er weinig in zo'n periode. (al betrap ik mezelf toch best vaak op t spieken bij vacatures van buitenlandse stallen haha)
ik kijk er met heel veel plezier naar terug. ik heb letterlijk mn droom gevolgd en het leven geleefd en dat maakt je zoveel sterker, omdat je dan pas weet dat alles wat je echt wil ook mogelijk is!