San Diego Californië, iemand ervaringen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Charles

San Diego Californië, iemand ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-08 23:16

Hallo bokkers,

Het staat bij mij op de planning om over anderhalf jaar naar San Diego te gaan voor 8 weken, dus ik ben benieuwd of iemand ervaringen heeft met deze stad en me wat meer kan vertellen?

Suuszels

Re: San Diego Californië, iemand ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 00:59

Ik ben er 5 jaar geleden 2 dagen geweest, ik vond het een hele fijne stad, beter dan LA ofzo, dat vind ik zo koloniaal..
San Diego kwam heel gezellig over, maarja ik ben er 2 dagen geweest dus ik kan het niet garanderen.
Je hebt daar ook Sea World, dat vond ik wel indrukwekkend met die orka's.

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 12:36

Ik ben er ook geweest, maar dan voor 2 dagen. Lachen
Kan me er niet zo héél veel van herinneren, zijn 1 dag in Seaworld geweest en de andere dag hebben we daar in de stad en bij de Havens wat rondgekeken. Was heel gezellig. Ja Idd wat persoonlijker dan L.A.. Ja

Vanuit San Diego kan je trouwens wel makkelijk een uitstapje maken naar L.A ofzo, het is best handig gelegen.. Ja

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-08 19:44

bedankt voor jullie berichtjes! Die studiereis die ik ga doen organiseert ook een week naar LA, Las Vegas enzo dus dat ga ik zeker doen.

Hoe zit het met hoe schoon de stad is? en voelde je je er veilig?

iilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 20:00

Ik ben afgelopen zomer 2 daagjes in San Diego geweest. De stad vond ik echt super schoon en de gebouwen zien er ook mooi uit. Zowel overdag als s'avonds voelde erg veilig Ja Het Balboa Park en de haven zijn helemaal geweldig, maar de stad op zich is niet veel bijzonders. Veel winkels/restaurants/etc. In Balboa Park hebben we op zondag echt de leukste dingen meegemaakt Nagelbijten / Gniffelen

Los Angeles vond ik daarentegen erg lelijk (allemaal grijze blokkendozen) en er liepen veel zwervers rond.

Mag ik weten met welke organisatie je gaat? Wil graag ook nog eens een studiereis doen ofzo Lachen

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-08 21:29

Waarschijnlijk studytravel Lachen

__KELLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 23:00

Ik ben ook in San Diego geweest 2 jaar terug ..
wij stonden daar met onze camper echt op een super KOA camping en de stad zelf is ook echt leuk en genoeg te doen..
dagje seaworld..
dagje san diego zoo
dagje shoppen
enz.

ja_nee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 11:45

Ik ben in 2007 ook in San Diego geweest. Ik vond het een heerlijke stad. Je hebt inderdaad het Balboa Park, San Diego Old Town (erg leuk), San Diego zelf natuurlijk ( Haha! ). Ik vond het een leuke stad, ook savonds voelde ik me er niet onveilig. Maar oke, ik was er dan ook maar 1,5 dag Knipoog Hotel Del Coronado is een bekend hotel, daar is oooooit de film Some like it hot opgenomen. Als echte touristen hebben wij daar ook een stop gemaakt Knipoog Haha!

Citaat:
Hollywood has been making movies at The Del since 1901. In 1958, The Del was the backdrop for the comedy classic "Some Like It Hot," starring Marilyn Monroe, Tony Curtis and Jack Lemmon. The resort has also seen a steady stream of celebrity visitors - from Charlie Chaplin and Humphrey Bogart to Brad Pitt and Madonna.
En tijdens onze San Diego Bay Cruise kwam je nog langs die marineschepen en weer een hele stapel zeeleeuwen Haha! Blijft leuk Pling

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-08 15:43

Bedankt voor jullie reacties! Die Bay Cruise lijkt me wel leuk om te doen !