Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ntlie_ schreef:Ik zou wel in de zomer gaan hoor, in de lente is het volgensmij nog behoorlijk koud in zo'n huifkar..(tenzij je zo'n lente hebt als afgelopen jaar, toen was het echt heerlijk in april!)
Ik ben vorig jaar zomer ook op huifkartocht geweest samen met een vriendin! Hebben echt de hele week regen gehad en als het droog was dan hadden we de plaatselijke horzelkolonie achter ons aan, maar dat mocht de pret niet drukken..Heb een hele leuke week gehad, lekker met dat paardje op stap, gewoon lekker weg.
Wij hadden een huifkar gehuurd in Drenthe, bij Rijmaaran ( http://www.rijmaaran.nl ). De meningen over dit verhuurbedrijf zijn nogal verdeelt, maar ik moet zeggen dat ik er een hele goede ervaring mee heb.Als ik nog eens zou gaan (zou dan eerder een lang weekend gaan en geen week meer) huur ik zeker weer daar een huifkar + paard!
Ntlie_ schreef:Tsja, ik heb er goede ervaringen mee, maar idd zijn er nogal wat slechte verhalen over..
Paarden staan idd wel hele dag aan een ketting, maar ik heb niet meegemaakt dat als ze terugkwamen, ze meteen weer moesten lopen.