Gezocht, Bed & Breakfast mogelijkheid voor 4 pers.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sterre

Gezocht, Bed & Breakfast mogelijkheid voor 4 pers.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-08 16:41

Wij hebben op 5 dec. een bruiloft in Ned. Omdat we dit keer niet bij de bruid en bruidegom willen slapen Knipoog , zoeken wij een accomodatie voor 4 pers. (liefst 2 kamers) in de buurt van Vleuten, wat geen vermogen kost!
Had zelf al een aantal dingen op i-net gevonden, maar sorry, 500-600 Geld, geld! voor 3 nachtjes vind ik gewoon belachelijk veel Lips are sealed .
Wie-oh-wie heeft er dé gouden tip voor ons Lachen ?!

Lietje1

Re: Gezocht, Bed & Breakfast mogelijkheid voor 4 pers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 16:47

Er zit tussen Montfoort en De Meern een boerderij waar je B&B kan krijgen. Het heet B&B Bakhuis `t Oude Klooster en zit op achthoven, Montfoort. Misschien kan je dat eens proberen. Ik heb alleen geen idee wat het kost.

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 16:50

Lorenz1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 20:37

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 20:41

Tja mijn ouders hebben wel B&B voor 4 personen, maar das in Drenthe Clown Maar je moet idd die B&B sites hebben, daar staan alle B&B's die zijn aangesloten bij zo'n organisatie..

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 21:10

LZP -> BI

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-08 01:11

leandrotje schreef:
ik heb even via google gezocht en toen kwam ik hierbij uit: http://www.bedandbreakfast-vleuten.nl/ weet niet of dat een beetje is wat je zoekt hoor maar wel bed and breakfast Lachen

Die had ik al, dat is vlak bij mijn broer (de bruidegom Knipoog ). Daar had ik graag willen slapen, maar ... het "probleem" is daar alleen géén bad, géén douche Lips are sealed , wél een piano Tong uitsteken !
De andere 2 adressen ga ik eens even naar opzoek Lachen .
Bedankt voor het meedenken iig OK dan! !

*Edit: heb de andere 2 adressen bekeken en die zien er beide goed uit Lachen (kosten allebei het zelfde, 120 Geld, geld! p.n., 4 pers.), ligt beide zo´n 16 km van Vleuten en is in principe goed te doen.

Pfff.... ik zit er hard over te denken om ook een B & B te beginnen, kan je goud geld mee verdienen Sigaar !

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 15:37

Via die website (www.bedandbreakfast.nl) kun je inderdaad leuke B&B adressen vinden Lachen Je kunt de meeste overnachtingen wel voor 30 euro per persoon per nacht inclusief ontbijt vinden (dat is de 120 euro pn waar jij op uitkomt). Je hebt ook duurdere, maar dat is helemaal niet nodig.
In Limburg heb ik prima geslapen in meerdere B&B. Waar je bij de een een kamer krijgt (met douche en wc op de gang, gedeeld), krijg je bij de ander een soort appartement met een bed en een zithoek en je eigen badkamer. Dit heb allebei meegemaakt voor 30-35 euro per nacht Lachen