Ranch in amerika

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tallout

Ranch in amerika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-08 12:33

Hallo allemaal!

Wij hier thuis zitten al jaren te denken aan het idee om eens 10 dagen of 2 weken naar een ranch te gaan in amerika! Eigenlijk door gebrek aan informatie en ervaringen zijn we er nooit over doorgegaan enzovoorts. Ik heb de zoekfunctie gebruikt en er kwamen wel wat dingetjes uit, maar voor mij nog nét niet genoeg Knipoog haha Ik ben erg benieuwd naar julie ervaringen e.d.
Overigens kan mijn moeder wel rijden, maar is een redelijk angstige ruiter Tong uitsteken en mijn vader heeft 2 of 3 keer in zijn hele leven paardgereden en is dus een beginner...

Iemand tips?!

Liefs

mltex

Re: Ranch in amerika

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 12:40

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-08 13:03

Okay dankje... heb je ervaringen met een van alles Knipoog

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 13:05

Een paar jaar geleden heb ik zelf via internet een ranch opgezocht in Arizona, www.williamsfamilyranch.com was dat. Daar heb ik echt een superweek gehad. Ik vond het vooral heel leuk dat het nog een echte working cow ranch was en lekker kleinschalig allemaal Lachen
Volgend jaar wil ik weer naar de VS, dus ik houd dit topic in de gaten voor meer tips Knipoog

mltex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 13:12

Chantal___ schreef:

Nee mijn niet van paarden houdende fam. woont in VS....als ik daar dus kom is het familiebezoek en kan ik niet in mijn eentje ranchvakantie houden (moreel gezien) ROFL Mocht ik willen rijden zijn er genoeg bekenden waar ik zou kunnen hobbelen, ik wil juist paardenvrije vakantie Bloos

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-08 13:16

mltex schreef:
Chantal___ schreef:

Nee mijn niet van paarden houdende fam. woont in VS....als ik daar dus kom is het familiebezoek en kan ik niet in mijn eentje ranchvakantie houden (moreel gezien) ROFL Mocht ik willen rijden zijn er genoeg bekenden waar ik zou kunnen hobbelen, ik wil juist paardenvrije vakantie Bloos

Ja, nou scheelt het al dat ik geen eigen paard heb Tong uitsteken dus ik wil dat juist wel! Haha.