Renesse!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

charlie_hvj

Renesse!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-08 18:07

Yeah! Cool

Ik ga zomer 2009 voor het eerst naar Renesse met 5 vriendinnen Haha!
We gaan naar een camping die alleen toegankelijk is van mensen tussen de 16 en 21 jaar.
Ik heb er echt heel veel zin in Tong uitsteken
Is iemand al eens eerder naar Renesse geweest? Hoe is het daar? Ik kan me er namelijk niet echt iets bij voorstellen haha.
Of is er iemand die ook al weet dat die zomer 2009 gaat? Haha!

esther_sonja

Re: Renesse!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 18:32

ja mijn exvriend is er heengeweest!
Die vonden het geweldig Tong uitsteken
Maar ja heb gehoord dat het alleen maar om het bier, uitgaan, tieten en de seks gaat Nagelbijten / Gniffelen
Aii Nagelbijten / Gniffelen Ik zal iig als tip geven, niet te makkelijk zijn :p

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 18:42

Vrienden van me gaan er elk jaar heen, en ik moet Ester_Sonja gelijk geven haha. Schijnt wel erg gezellig te zijn iig. Lachen

charlie_hvj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-08 19:05

Haha, nou makkelijk ben ik zeker niet Vork

Anne_my

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 19:53

Ik woon vlakbij Renesse!
Is leuk maar in de zomer heel veel mensen vooral duitsers maarja agh.
Ik vind het ook in de winter leuker is iedereen er die je kent en niet zo druk!

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 01:52

Je gaat naar Duin&Strand zeker?

Veel mensen die ik ken zijn naar Renesse geweest, de meeste naar Duin&Strand, een en al feest, lam zijn, zuipen, seks en nog veel meer zuipen. Knipoog

charlie_hvj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-08 11:26

@Mowoah:
Ja ik ga idd naar Duin&Strand, lijkt me wel gezellig.
En ik denk dat het idd voornamelijk feesten, lam zijn en zuipen word.. de seks sla ik over Tong uitsteken

_Liez

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 12:08

Ja ik ben er ook naartoe geweest
4 jaar achter elkaar
Super leuk je kan er paardrijden strandrit duinrit enz
Ik weet nar welek camping jullie gaan licht dichtbij de camping waar wij zijn geweest.
Super egzellig leuk plaatstje

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 14:41

Duin en strand is alleen niet in Renesse maar in Scharendijke Tong uitsteken. Dus nog nieteens direct om de hoek. Gaan geloof ik wel van die gratis bussen die je dan naar het Transferium brengen. Transferium is om de hoek van de uitgaansgelegenheden in Renesse.

Woon zelf weer een dorp voorbij Scharendijke dus kom er vaak langs. Wel es wezen stappen ook maar vond het er echt niet bijzonderder of leuker als andere steden. Zit wel een boel bij elkaar dus voor ieder wat wils Lachen.
Weet ook nog wel toen ik ging stappen dat mijn vriend dat niet zo geslaagd vond, vanwege 'de verhalen'. Het is maar wat je zelf wil en hoe ver je zelf wilt gaan.

En er zit natuurlijk een manege, Grol. Waar je ook strandritten enzo kan doen.

charlie_hvj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-08 14:57

Dat je strandritten etc kon maken wist ik nog niet. Lijkt me leuk! gaan we zeker doen Haha!
bedankt voor de reacties!

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 15:38

Fake

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 22:39

Wij gaan waarschijnlijk ook met een groepje vrienden en vriendinnen in zomer '09. Haha!

ElzA_NT

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 20:12

Ik ben afgelopen zomer naar Renesse geweest, en heb echt de meest gave vakantie ever gehad! het is idd veel stappen enzo, maar ook echt super gezellig! Cool
Wij zaten op camping Elzenhof, en op een gegeven moment kende je gewoon iedereen die ook op die camping stond ROFL
als het aan mij ligt, dit jaar weer Schijnheilig

Amberrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 20:26

Ik ben afgelopen zomervakantie naar port ze lande geweest met een groep vriendinnen. Veel jongeren daar ook in dat park. We wilden eigenlijk eerst ook naar camping duin&strand maar zagen die tent niet zo zitten. Dus we wilden liever in een huisje! Het was echt super leuk hoor, ik vond de uitgaansgelegenheden ook heel leuk. Vooral de club four, ik weet niet of jullie dat kennen haha. In ieder geval volgend jaar gaan we weer!

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 21:10

Ik ben ook van plan dit jaar te gaan met een groep vriendinnen. Maar ik ben eigenlijk wel benieuwd voor welke datum je echt moet reserveren? Ik kan me namelijk best voorstellen dat die campings snel vool zitten. Iemand die dit weet?

Noraly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 21:12

Mijn broer is afgelopen zomer ook naar Renesse geweest, hij ging bijna elke avond naar bar Pigalle Lachen

Amberrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 12:53

Ik geloof dat wij vorig jaar eind april hadden geboekt voor begin juli. Maar je krijgt vaak ook nog wel vroegboekkorting dat is ook wel handig!

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 14:12

JH --> BI

__Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 17:08

Ik ben deze zomer ook naar camping Duin&strand geweest. Heb echt een onwijze leuke vakantie gehad, was ook helemaal kapot na een weekje. Op de camping zelf zit discotheek De Schuur, Heel gezellig, maar je kan ook met een bus (3,- voor een retourtje ofzo) naar het uitgaans centrum van Renesse. Dat vond ik ook leuk, Voor de pigalle en de Zoom. Er wordt daar echt super veel gedronken en gefeest. Seks vond ik eigelijk nog wel meevallen. Er gebeurde heus wel eens wat maar niet dat iedereen daar nou zo erg mee bezig is. De wc's en douche's waren wel heel smerig! TIP: Neem een eigen losse wc bril mee, want die zitten niet op de wc's. En een partytent en stoelen enzo die je niet mee terug naar huis hoeft te nemen want er gaat heel veel stuk Vork

_Liez

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 17:17

Ja en het dorpje s ook zo gezellig
kennen jullie de weide blick in renesse dara gaan wij naartoe

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 17:21

Ik ben ook naar Duin&Strand geweest.
Vond er niet veel aan eerlijk gezegd Tong uitsteken Met mijn vriendinnen was het leuk, maar ik ben nou eenmaal niet zo'n "staptype" Knipoog
WC's waren idd ranzig! En overal bierkratjestorens, zelfs mensen die een opblaaspop aan hun tent hadden gehangen Bloos!

esther_sonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 21:04

sja je zit er wel tussen de jongeren die erg sexlustig zijn:=
Zeg maar.. Ach :p zolang je weet wat je wil Tong uitsteken
Lijkt het me echt lachen Tong uitsteken

randyLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 17:09

Ik ben er ook 2x geweest, eerste jaar Duin&Strand Haha! dat was echt geweldig, de hele dag door zuipen op het ontbijt na, heb het daar echt leuk gehad het is wel echt drank & chickies..
Soms sliepen we snachts op het strand en dan kwam er om 7uur sochtends een trekker om het strand netjes te maken voor de dag Clown
En indd neem spullen mee die kapot mogen wij hadde stoelen en tafel, koelkast was zelfs in de fik gegaan en de partytent was ook overleden.
En al ga je douche bijv, neem genoeg douche muntjes mee ik moest soms wel is roepen of der iemand nog een douch muntje had want had soms de shampoo nog in m'n haar zitten.

Met het uitgaan vond ik Pinky's en de Trinity en De Zoom het leukste en die bar tegenover pinky's want daar kon je echt barhangen haha Haha!

(mocht je een smoker weze neem het zelf mee en ga niet daar opzoek shop is zo'n 1,5 uur rijden!!)

Tweede jaar was ik naar PortZelande, dat was ook leuk maar toch anders dan op de camping mocht ik der ooit weer naartoe gaan word het gewoon weer camping!

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 18:01

De bar tegenover Pinky's is ehm hoe heet het ook alweer, Cabanaz ofzo? Toch?

Annemiekbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 18:09

ik ben dr ook geweest 2 jaar geleden!
Was erg gezellig...maar je moet wel van uitgaan houden anders is dr niet zo veel aan... dan ga je je misschien ergereren aan anderen!
Ik vond de Schuur niet veel aan, maar in renesse zelf was het heel gezellig! We zijn eerst wezen bowlen tegenover De Zoom, daarna naar Trinity geweest en toen de hele avond bij De Zoom gehangen!
Daar moet je echt heen gaan..is gezellig!