Berlijn @ NewYearsEve.... jippie :D

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shiloh

Berlijn @ NewYearsEve.... jippie :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-08 22:08

Heb er al super veel zin in. Ook al gaan we maar twee nachtjes, mijn beste vriendin en ik gaan eind december naar BERLIJN Haha! . Niet zo spectaculair ver weg, maar we zijn er beide nog nooit geweest en wilde er beide echt heel graag heen.

We gaan 30 en 31 december, oftewel, we vieren nieuwjaar in Berlijn!! Schijnt super gaaf te zijn met een heel groot openlucht nieuwjaarsfeest, met vooraf aan middennacht allerlei muziek en straattheater dingen en dan om 12 uur snachts een spectaculair vuurwerk!

Misschien dat we ook nog gaan proberen om daarna in een club te komen of zo, maar wellicht is er in het hostel waar we verblijven wel ook iets van een feest.

Iemand ooit met nieuwjaar in berlijn geweest?

Of uberhaubt in berlijn geweest? Tips van wat we ABSOLUUT moeten gaan bekijken?

Loose

Re: Berlijn @ NewYearsEve.... jippie :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 20:06

In welk hostel ben je?
Ik ben er in april dit jaar met school geweest, was echt een leuke stad! Leuker dan ik had verwacht ook. De rijksdag was mooi en ik weet eigenlijk niet meer waar we verder nog geweest zijn. Bloos Oja de brandenburger tor. En de U-bahn en S-bahn is echt super handig, kan je overal komen.

ja_nee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 18:23

God, nu word ik jaloers... Bloos! Ik ga dit idee even aan een vriendin van me voorstellen Bloos

Ik heb zelf al 2 jaar (2005-2006 en 2007-2008) nieuwjaar in Wenen gevierd Hyper! Party!! Haha!
Ook een groot feest wat op straat gevierd wordt. Er staan 12 podia's in de stad met elk een ander muziekaanbod, voor ieder wat wils! Heel Wenen loopt uit en één groot feest met veel gluhwein en sekt Vingers aflikken

Heeel veel plezier in ieder geval OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 23:18

Ik ga aankomende woensdag tot en met zondag voor een studiereis van school naar Berlijn toe! Ik zal wel even opletten wat allemaal de moeite waard is en foto's maken en hier plaatsen!

Nadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 14:23

Ik ben er ook met school geweest, zo'n vijf dagen. Echt een fijne stad, en wat kan je er winkelen!
Met school natuurlijk alle dingen gezien, veel gebeurd in die stad en dat maakt het ook allemaal wel mooi. Als je nog gaat winkelen moet je zeker naar de KDW gaan, dat is een enorme bijenkorf met alles wat je maar wil. Ik zat in het Pegasushostel. Een hostel in de meestafschuwelijke kleuren. Het had gele muren met blauwe raamkozijnen. Haha.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-08 19:52

We gaan naar jetpack city hostel oid. Redelijk dichtbij zo'n hele belangrijke uitgaans/winkelstraat (naar het schijnt)

Ik had inderdaad al begrepen dat je er ontzettend goed kan winkelen. Ben dan ook erg blij dat ik deze maand heel wat extra kan werken en dat dat geld een paar daagjes voor Berlijn op mijn rekening gestort gaat worden! haha

suus_toes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 19:59

Ik ben dit jaar ook met school naar Berlijn geweest Haha! was echt geweldig!
Zou ook zeker weer een keer terug willen!
Wij zaten er in de week dat Nederland tegen Duitsland moest voetballen, wat een feest was er toen op straat zeg..(zo iets had ik nog nooit mee gemaakt,hihi)

Wij zaten in een blauw hotel Clown hihi

maar echt waar, Berlijn is echt in één woord GEWELDIG!!! OK dan!

Nadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 20:52

suus_toes schreef:
Wij zaten er in de week dat Nederland tegen Duitsland moest voetballen, wat een feest was er toen op straat zeg..(zo iets had ik nog nooit mee gemaakt,hihi)

Mijn hotel was ook blauw. Met heel veel geel. Nogal vloekend bij elkaar. Volgens mij denken ze dat dat jeugd aantrekt ofzoiets, haha. Maar goed, er was dus zo'n bewakertje die ons een beetje probeerde in toom te houden geloof ik, er was zo'n kelder en als we dan ergens wilde zitten nog even zij dat mannetje met zo'n heel erg nep duits accent: If you want to make party, you go to the basement. Nou , wij met heel die klas naar de basement gestuurd. Wat een stinkhok was dat. Alles kapot, van de pooltafel tot een gokkast (?) . Dat hostel was niet zo'n heel succes geloof ik. Haha. Ik zal een foto opzoeken, volgens mij hebben wij in hetzelfde gezeten!

suus_toes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 21:03

Nadine___ schreef:
suus_toes schreef:

Mijn hotel was ook blauw. Met heel veel geel. Nogal vloekend bij elkaar. Volgens mij denken ze dat dat jeugd aantrekt ofzoiets, haha. Maar goed, er was dus zo'n bewakertje die ons een beetje probeerde in toom te houden geloof ik, er was zo'n kelder en als we dan ergens wilde zitten nog even zij dat mannetje met zo'n heel erg nep duits accent: If you want to make party, you go to the basement. Nou , wij met heel die klas naar de basement gestuurd. Wat een stinkhok was dat. Alles kapot, van de pooltafel tot een gokkast (?) . Dat hostel was niet zo'n heel succes geloof ik. Haha. Ik zal een foto opzoeken, volgens mij hebben wij in hetzelfde gezeten!

hey,
ja het zou best kunnen dat het het zelfde hostel was geweest hoor
Die bewakers waren idd niet echt te genieten Tong uitsteken hihi..

Ps. heb je paar foto's via pm door gestuurd Knipoog