Vakantie boeken november/december. Waar naartoe???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ladyAn

Vakantie boeken november/december. Waar naartoe???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-08 21:18

Tussen 22 november en 8 december wil ik er zo'n 10 dagen even lekker tussenuit met mijn vriendje. Ik heb alleen niet echt een idee waar naartoe. Ik hoop op zon en een lekkere temperatuur en een niet al te dure vakantie (vliegen+verblijf max. zo'n 400 a 500 p.p.) Bestemmingen die daar aan voldoen zijn volgens mij Portugal, Tenerife, Tunesie, Griekenland...

Wat ik mij afvraag is of het niet helemaal uitgestorven is daar in de periode dat wij willen gaan, met uitzondering van alle 50+ers die er waarschijnlijk rondlopen in het na-seizoen. Ik ben vorig jaar in Siofok (Hongarije) geweest in september. Dat had een 'bruisende badplaats' moeten zijn, maar er was daar in september geen kip meer te bekennen. Er was dan ook helemaal niks meer te doen daar!!

En het is juist dat ik het wel leuk vindt als er nog wat te beleven is. Nog 's 'n keer stappen, excursies, activiteiten, etc ..

Iemand ervaringen en/of tips? Of nog leuke ideeen voor andere bestemmingen? Ik hoop echt op tips/ideeen van jullie Pling

Groetjes Annemie