Vakantie met vriendinnen, waarheen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pasamba

Vakantie met vriendinnen, waarheen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-08 14:19

Ja zoals de titel al zegt, in 2009 gaan ik met 7 vriendinnen op vakantie naar het buitenland, nou gaan we vanavond even vergaderen over waar we heen willen enzo zodat we al vast kunnen boeken.

We zitten wel te denken aan Spanje, Lloret de Mar ofzo, maar ik dacht ik vraag hier op bokt even naar ervaringen.
Het moet natuurlijk niet al te duur zijn, en het belangrijkste, je moet er leuk uit kunnen gaan!

Het hoeft niet persee Spanje te zijn, ben gewoon benieuwd naar ervaringen!

Jilly__

Re: Vakantie met vriendinnen, waarheen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 14:19

Griekeland chersonisos!

Cupcake_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 14:20

Italie?

_Liez

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 14:21

Spanje aan costa del sol is super

Tunesie
Griekenland
Ibiza

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 14:21

Lloret de mar is geweldig Ja

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-08 14:24

Chersonissos hebben we ook wel aan gedacht, alleen dat is weer zo duur..

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 14:34

Het ligt er natuurlijk ook aan wat je wil.. Lachen
Hele dagen aan het strand & 's nachts feesten, dan is Chersonissos idd da place 2 be.. Lloret en Salou zijn er dan ook nog wel, maar op het moment wat minder 'hip' geloof ik. En Croatië blijkt de laatste tijd wat dat betreft ook helemaal geweldig te zijn..

Als je gewoon van alles wat wil, kan je ook Turkije, Griekenland (een andere plek dan Chersonissos) of bijv. Egypte overwegen. Lachen

Ik ga van de zomer ws. samen met een vriendin naar Mexico! Hyper!

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 14:41

chersonisos zou ik niet dood gevonden willen worden Nagelbijten / Gniffelen Daar komen echt geen normale mensen...vind het echt een asociale plaats geworden daar...
In principe kun je overal goed uitgaan hoor Lachen Spanje is leuk, Italië ook, en griekenland ook. Maar die seks, drank, en strandplaatsen vind ik persoonlijk verschrikkelijk. 1 groot zuip en hoerenfestijn Clown

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-08 14:43

Tsja ik denk dat het toch wel hele dagen aan het strand liggen en 's avonds feesten wordt. Clown Aangezien we niet van die mensen zijn die allerlei dingen gaan bezichtigen e.d.

happyjoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 22:33

Ik ben dit jaar naar Blanes geweest met twee vriendinnen. Erg gezellig en leuk uitgaan!
We zijn ook nog een avond naar Lloret geweest, maar persoonlijk vind ik het daar wel érg druk. In Blanes zie je nog wel eens dezelfde mensen met het uitgaan, in Lloret kan ik me dat niet voorstellen..

Edit:
Vorig jaar ben ik samen met een vriendin naar Alanya geweest. Daar vond ik het ook super leuk! Wij waren helaas niet in het hoofdseizoen, maar ik denk dat het daar dan zeker net zo leuk is.
Laatst bijgewerkt door happyjoyce op 18-10-08 22:35, in het totaal 1 keer bewerkt

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 22:34

Wij zijn met vrienden naar Turkije, Alanya geweest. Super gezellig, leuk uitgaan, maar niet zo jongeren gericht als bijvoorbeeld Lloret. Wat ik op zich ook wel leuk vind, omdat ik toch wel meer wil doen dan zuipen Knipoog .

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 22:39

Ooh, dit houd ik wel effe bij, maar hoezo is Chersonissos een asociale plaats geworden verootje?

_Liez

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 14:28

laat je nog even weten waar je naar toe gaat

Apollo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 15:44

tja wat voor vakantie zoeken jullie? Ik ben met de vriendinnen een jaar naar Lloret de Mar geweest....en ook al hebben we er lol gehad en met zn 11en er een leuke vakantie van gemaakt het was voor mij één keer en nooit meer. Half Nederland (nee nog erger mijn halve dorp) was ook daar...en het is er ontzettend druk!! Echt niet normaal...op het strand is het een mierenhoop en 's avonds tussen de discotheken door ook. En dan nog niet te spreken over de jongens die uit waren op sex...(er waren gelukkig ook 'normale' jongens hoor). Naar zoiets moet je heen gaan als je echt een zon, zee, strand, stap, zuip vakantie wil zegmaar...en dan nog zou ik liever naar Blanes gaan. Daar ben ik ook een jaar geweest en heb ik echt een topvakantie gehad; een stukkie minder chaotisch en druk en massaal. -> overigens hadden we in het jaar van Lloret ook wat activiteiten ondernomen die vanuit de reisorganisatie werden georganiseerd..maar die zijn het me ook niet waard geweest. (kroegentocht..en de party op het zogenaamde 'privé-eiland').

Het afgelopen jaar wilde mijn vriendinnen en ik een rustigere vakantie in de zin van iets meer cultuur/natuur en minder massa-toerisme, dus zijn we naar Kroatië gegaan. EN het was eigenlijk precies wat we hadden gehoopt. Ons appartement lag sowieso verder van het centrum van Medulin af. We hadden zowat een privé-strand..en savonds liepen we in een klein half uurtje naar het centrum om te eten en wat te drinken en eventueel de discotheek in te duiken. Verder hebben we drie nachten in een hostel overnacht in Pula; echt superleuk..ik hou van hostels en de internationale contacten die je daar opdoet. EINDELIJK eens geen vakantie waar half nederland ook al is. Al is kroatië ook al iets meer in opkomst bij de jongeren-reisorganisaties en Nederlanders. Maar het is evengoed wel eens gezellig om eens een groepje Nederlanders tegen te komen. We hebben alles los geboekt; vlucht - hostel -appartement..en we waren circa 350 euro (excl. eten en uitgaven daar dan he) kwijt (10 dagen). Dus echt goedkoop en we zaten echt super. Geen goedkoop zuip-appartement maar een nieuw appartement uit 2006. Echt een heerlijke vakantie =)

Succes met beslissen!

_Eline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 18:09

Wij gaan waarschijnlijk naar Chersonissos. Tenminste dat zijn de plannen. Lachen

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-08 22:57

Bedankt voor de reacties! Lachen

We hebben besloten dat we naar Lloret de Mar gaan, omdat we daar toch wel veel goede verhalen over gehoord hebben.
Blanes hebben we ook over nagedacht maar we hoorden van mensen die naar Blanes waren geweest 's avonds naar Lloret gingen om daar uit te gaan. Dus leek Lloret ons toch gemakkelijker en leuker!
Dus hopen dat het een leuke vakantie gaat worden. Haha!

Nu twijfelen we alleen nog of we met het vliegtuig of met een bus gaan. Het vlieguig geeft wel mijn voorkeur maar de bus schijnt wel goedkoper te zijn enzo.

Dreamer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 23:42

Pasamba schreef:
Chersonissos hebben we ook wel aan gedacht, alleen dat is weer zo duur..

Nee joh valt onwijs mee! wij zaten in een superhotel met ontbijt en avondeten voor 15 dagen voor 900 euro per persoon.. kan wel goedkoper maar we hadden echt een heel mooi hotel en het uitgaan is ook echt niet duur. voor 12 euro heb je 4 malibu cola's enzo.. heel veel gratis en alles.. echt super.

Lloret is ook wel leuk maar vond persoonlijk chersonissos leuker, en dat hoor ik ook van de meeste die op beide plekken zijn geweest.

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-08 23:47

900 euro vond ik anders nogal prijzig hoor. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 23:48

Voor 15 dagen?

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-08 23:50

Oh zie die 15 dagen nu pas, dan valt het wel mee inderdaad.
Maar wij gaan gewoon 8 dagen. Lachen

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 16:34

Farouche schreef:
Ooh, dit houd ik wel effe bij, maar hoezo is Chersonissos een asociale plaats geworden verootje?

Ik vind het er echt verschrikkelijk... Hoeft natuurlijk niet voor iedereen te gelden, maar ik vind wel dat er alleen maar rare mensen zijn Scheve mond Mensen uit 'sociaal lagere' niveaus als ik het zo mag omschrijven. Heb je naar dames in de dop gekeken? Nou, die hoef je daar niet te zoeken, die liggen voor het oprapen Scheve mond Daar zou ik me echt niet tussen willen mengen

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 16:36

Kroatie is helemaal geweldig! Ik ben daar 2 jaar geleden met een vriendin geweest en je kunt van alles doen, lekker aan het strand liggen, shoppen, uitgaan, cultureel doen en dat alles voor een hele betaalbare prijs. Niet gelogen: zelf koken is duurder dan uit eten gaan! Dus dat was elke avond lekker uit eten en ons laten bedienen door leuke kroaten.
Als ik jou was zou ik daar dus ook even naar kijken!

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 16:39

Pasamba schreef:
Oh zie die 15 dagen nu pas, dan valt het wel mee inderdaad.
Maar wij gaan gewoon 8 dagen. Lachen

8 dagen is meestal lang zat voor zoiets , teminste dat vind ik wel.
ben 8 dagen in chersonissos geweest.. maar had het aan het einde ook wel gezien daar.
en ben weekend Lloret geweest. ook lang zat haha