Zwarte strepen op mijn koffer...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Waikiki

Zwarte strepen op mijn koffer...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-08 13:04

....hoe eraf te halen? Scheve mond

Mijn o zo geliefde koffer ( Lovers ) zit helemaal onder de zwarte strepen doordat ze niet al te vriendelijk zijn geweest in het vliegtuig.
In april is hij meegeweest naar Egypte, daar het halve vliegveld bij elkaar gescholden omdat hij net een week oud was en er een kras opzat... Clown
Vanochtend ben ik weer terug gekomen van Egypte en hij zit helemaal onder de zwarte vlekken Verdrietig
Mijn moeder stond al enigzins verbaasd te kijken dat ik een half uur aan het boenen was op mijn koffer ( 'je doet je eigen kamer nog niet eens is zo goed'.... Clown )
De meeste strepen zijn vervaagd, sommige krijg ik er niet vanaf, of er blijft een wazige zwarte vlek over.

Iemand enig idee wat het middel is? Nagelbijten / Gniffelen
Ik heb deze koffer, maar dan in zacht aqua Lovers
Afbeelding

Volgende week moet hij mee naar Londen, wil hem graag schoon hebben daarvoor ROFL *LOL*

benangelique

Re: Zwarte strepen op mijn koffer...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 13:06

beetje wasbenzine gebruiken. dan vliegen de strepen eraf!

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 13:07

Hoe je het eraf krijgt weet ik niet, hoe je het voorkomt wel.
Dan moet je ze de volgende keren dat je gaat vliegen laten inpakken met van dat folie, hebben ze volgens mij op elk vliegveld Lachen

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-08 13:09

Ow dat is wel een handige! Denk dat ik dat maar eens ga doen, zag ze vannacht er ook mee lopen ja! We hadden behoorlijk wat turbolentie, dus vrees dat er daar ook een paar krasjes van zijn gekomen Nagelbijten / Gniffelen
Wasbenzine ga ik is proberen, bedankt! Ja

tamara_85

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 13:13

Wat grappig dat ik dit lees, ik ben ook vannacht terug gekomen uit egypte samen met mijn zus. En die was ook aan het schelden omdat haar nieuwe koffer zo beschadigd was. Het is helaas niet te voorkomen volgends mij. Ik had gelukkig een oude koffer, dus een kras meer of minder maakt mij niet uit. Haha!

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-08 13:14

Ow wat toevallig! Sharm el Sheikh of Hurghada? Hoe laat ben jij geland? Tong uitsteken

Bij een oude koffer is het dan niet zo heel erg nee... Maar ik had deze voor mijn verjaardag gekregen van mijn vader, en ik vind hem zo mooi Bloos Dus kan behoorlijk tekeer gaan als er een kras/streep op zit.... Clown

tamara_85

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 13:16

Ik kwam vanaf Hurghada, en landen om 1 uur precies. Wij hadden ook aardig wat turbelentie, al heb ik daar weinig van gemerkt, want ik sliep Haha!

Ik snap best dat je er zo van baalt zeker als die zo mooi is, zou ik zelf ook hebben hoor.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-08 11:16

Nu is mijn koffer schoon, heeft mijn volgende ow zo niet snuggere maar vooral blonde probleem voor gedaan.... Huilen van het lachen
Ik stelde de koffer in op een cijferslot,maar nu blijkt dus dat de verkeerde combinatie eropstaat, en ik niet weet welke, en nu krijg ik hem niet open...... Huilen van het lachen

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 13:32

000 al geprobeerd?

pres

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 13:35

Ik kan me voorstellen dat je dat dan toch wel zonde vind.
Gelukkig is hij nu weer schoon maar wat je aan dat andere probleem kunt doen Blond
Hahah ik vind het wel weer echt iets voor jou Clown *LOL* Knipoog

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 16:51

Dat is heel normaal hoor, je wil niet weten hoe mijn koffer eruit zag. Nagelbijten / Gniffelen

Gewoon met wasbenzine. Lachen

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-08 16:56

Normaal of niet normaal, niemand beschadigd mijn geliefde koffertje Lovers
Die ik door mijn eigen toedoen op het moment niet kan gebruiken...... Clown

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 17:01

casperrr schreef:
Normaal of niet normaal, niemand beschadigd mijn geliefde koffertje :+:
Die ik door mijn eigen toedoen op het moment niet kan gebruiken...... Clown

Heb je wel enig idee wat er allemaal met die koffer gebeurd nadat jij hem bij de incheckbalie hebt afgegeven?
Koffers raken nu eenmaal beschadigd. Dat is echt geen grote ramp, dat weet je van tevoren.
Ik maak er iig geen probleem meer van nadat er bij ons 2x koffers zijn kwijtgeraakt en 1 koffer helemaal uit elkaar ge-explodeerd op de band lag bij het afhalen...

Butsmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 17:03

Tsja... voor mijn nieuwe (Samsonite) koffer kon ik na de eerste vlucht meteen schade claimen. Zag eruit alsof ie ergens midden in de vlucht uit het vliegtuig was gedonderd. Boos! Er wordt niet altijd zachtzinnig mee omgegaan helaas...

Laatste vakantie is mijn koffer gecontroleerd en dan is de cijfercombinatie gereset dus moet je 000 proberen. Er ging blijkbaar een nogal terroristische dreiging uit van mijn rijstwafels vond de Amerikaanse douane (heb een voedselallergie dus mocht ze meenemen). <zucht> In zo'n geval heeft inpakken in folie dus ook weinig zin, dat wordt er gewoon afgesneden als ze je koffer willen controleren.

... maar het verhaal van Liezel1 lezend kan het dus nog altijd erger...

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 17:06

Nou dat infolien kost anders wel €6,- heb ik er niet voor over iig Clown

Mijn mooie roze koffer is gelukkig wel mooi roze gebleven en niet beschadigd. Was wél een halve week te laat thuis Huilen van het lachen

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 17:07

1van die koffers is overigen wel terug gekomen hoor, hetzij idd een halve week te laat. Euvel: zusje stond al op schiphol maar haar koffer was blijven "haken" in Miami... dusss....
Laatst bijgewerkt door Liezel1 op 16-10-08 17:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 17:08

Ja bij ons was ongeveer het hele vliegtuig zn koffer kwijt, waren allemaal achtergebleven op Barcelona?
Werden ze een halve week later bezorgd, was zo banketstaaf toen er twee jongens hun koffers kwijt waren; die kwamen alleen een weekendje naar amsterdam en hun mobiel zat ín die koffer. Zie dan maar eens fatsoenlijk je koffer terug te krijgen Ach gut

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 06:53

BrittKitt schreef:

Mijn mooie roze koffer is gelukkig wel mooi roze gebleven en niet beschadigd. Was wél een halve week te laat thuis Huilen van het lachen
Dat infoliën is vooral handig als je naar een echt drugssmokkel land gaat, denk ik Lachen

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-08 13:16

Liezel1 schreef:
Heb je wel enig idee wat er allemaal met die koffer gebeurd nadat jij hem bij de incheckbalie hebt afgegeven?
Koffers raken nu eenmaal beschadigd. Dat is echt geen grote ramp, dat weet je van tevoren.
Ik maak er iig geen probleem meer van nadat er bij ons 2x koffers zijn kwijtgeraakt en 1 koffer helemaal uit elkaar ge-explodeerd op de band lag bij het afhalen...

Daar denk ik liever niet te veel aan Bloos

play_coy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 17:21

jaa daaag.. koop dan n iets goedkopere koffer Knipoog weetjehoeveel koffers er meemoeten! die worden gewoon in het vliegtuig gepleurd hoor! begrijp ik wel.. Tong uitsteken

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 12:36

x_spekkie_x schreef:
BrittKitt schreef:

Dat infoliën is vooral handig als je naar een echt drugssmokkel land gaat, denk ik Lachen
Heen is niet zo nuttig maar voor de terugreis uit dergelijke landen doe ik het wel en dan met stift zelf er iets op zetten.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-08 16:33

Het mijn-koffer-zit-op-slot-en-kan-niet-meer-open-verhaal is opgelost! Ben er mee terug geweest, daar was iemand met het slot bezig, en kreeg hem zo open Clown
Hij is veilig mee naar Londen geweest, óp slot, en dit kee liep hetgoed af *LOL*