Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Noppert schreef:Wij vlogen half augustus met z'n vieren met Ryanairvoor 72 euro (dus 18 euro pp incl. tax) vanaf Dusseldorf naar Londen Stansted. Vanaf Stansted met de bus naar Londen (ongeveer 2 uur) kosten voor een retour voor 4 personen rond de 75 euro (50 pond). We hebben overnacht in het Marriot Hotel, niet goedkoop, maar wel aan de metrolijn gelegen en in 3 haltes midden in Londen. Kosten 200 euro voor een 4-persoonskamer, zonder ontbijt, maar wel met een binnenzwembad, wat vooral door onze dochters erg gewaardeerd werd.![]()
Als je je inschrijft op de site van Ryanair, dan wordt je regelmatig op de hoogte gehouden over de laatste akties. 2 weken geleden bijvoorbeeld kon je voor 1 euro incl. taxes naar verschillende bestemmingen waaronder Londen.
Mocht je nog wat willen weten, vraag gerust!
Karin schreef:Ik ga altijd met de trein van Stansted/Gatwick/Luton naar het centrum. Daar doe je 25 tot 45 minuten over, ik ga echt niet 2 uur in de bus zitten. Eén keer gedaan, vanuit het centrum naar Stansted, en toen miste ik bijna mijn vlucht omdat de bus vast zat in het Londense spitsverkeer.
Nee hoor, doe mij de trein maar. Is wel iets duurder, maar gaat stukken sneller. En de airporttreinen zijn daar echt niet zo afgeladen vol als de spitstreinen in NL.
Noppert schreef:Wij hadden het hotel via http://www.expedia.nl Super makkelijk, staan ook beoordelingen en tips van gasten etc. en waren ook echt het goedkoopst (alhoewel ik ruim 200 euro voor een kamer niet echt goedkoop vond![]()
)
Kev schreef:Noppert schreef:Wij hadden het hotel via http://www.expedia.nl Super makkelijk, staan ook beoordelingen en tips van gasten etc. en waren ook echt het goedkoopst (alhoewel ik ruim 200 euro voor een kamer niet echt goedkoop vond![]()
)
Per nacht? Dat is wel erg veel! Er zijn toch wel goedkopere hotels in Londen?
Ben nu zelf op zoek naar een hotel in Rome via dezelfde sites. Hoop ook op 200 euro, maar dan voor 4 nachten...