Hotel in Londen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

guccio

Hotel in Londen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-08 21:22

Zoals de titel al doet vermoeden ben ik op zoek naar een hotel (evt incl vlucht) in Londen. Mijn vriend en ik willen halverwege December die kant op gaan en zijn nu dus bezig met het zoeken naar een hotel. Het is als een speld in een hooiberg, we hebben graag een hotel in het centrum. Zodat restaurants, winkels, subwaystations en uitgaansgelegenheden makkelijk bereikbaar zijn.
Wie is er pas geweest (of al lang geleden) en kan ons tips geven?

Kev

Re: Hotel in Londen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 21:23

Ik sluit me hierbij aan, wij willen in de week voor de kerst voor niet al teveel geld naar Londen, dus alle tips welkom!

Maud_82

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 21:32

als je het geen probleem vindt om via Leeds te vliegen, moet je even kijken op jet2.com -> héél goedkope vluchten !
Goedkope hotels vindt je via www.hotelbookings.com.

Kev

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 21:37

er komen dan nog wel taxes bij, en je moet dan nog met het OV naar londen, dus ik denk dat de trein goedkoper is. Ik had pas wat gevonden voor ongeveer 200e pp trein+hotel, trein is ongeveer 100 euro pp

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 21:44

Wij vlogen half augustus met z'n vieren met Ryanairvoor 72 euro (dus 18 euro pp incl. tax) vanaf Dusseldorf naar Londen Stansted. Vanaf Stansted met de bus naar Londen (ongeveer 2 uur) kosten voor een retour voor 4 personen rond de 75 euro (50 pond). We hebben overnacht in het Marriot Hotel, niet goedkoop, maar wel aan de metrolijn gelegen en in 3 haltes midden in Londen. Kosten 200 euro voor een 4-persoonskamer, zonder ontbijt, maar wel met een binnenzwembad, wat vooral door onze dochters erg gewaardeerd werd. Haha!
Als je je inschrijft op de site van Ryanair, dan wordt je regelmatig op de hoogte gehouden over de laatste akties. 2 weken geleden bijvoorbeeld kon je voor 1 euro incl. taxes naar verschillende bestemmingen waaronder Londen.
Mocht je nog wat willen weten, vraag gerust!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 21:46

Kev

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 21:49

Noppert schreef:
Wij vlogen half augustus met z'n vieren met Ryanairvoor 72 euro (dus 18 euro pp incl. tax) vanaf Dusseldorf naar Londen Stansted. Vanaf Stansted met de bus naar Londen (ongeveer 2 uur) kosten voor een retour voor 4 personen rond de 75 euro (50 pond). We hebben overnacht in het Marriot Hotel, niet goedkoop, maar wel aan de metrolijn gelegen en in 3 haltes midden in Londen. Kosten 200 euro voor een 4-persoonskamer, zonder ontbijt, maar wel met een binnenzwembad, wat vooral door onze dochters erg gewaardeerd werd. Haha!
Als je je inschrijft op de site van Ryanair, dan wordt je regelmatig op de hoogte gehouden over de laatste akties. 2 weken geleden bijvoorbeeld kon je voor 1 euro incl. taxes naar verschillende bestemmingen waaronder Londen.
Mocht je nog wat willen weten, vraag gerust!

Kan dat ook met de trein? 2 uur in de bus gaat mijn maag niet volhouden...
wel een beetje onoverzichtelijke site, ben nog op zoek naar het inschrijven..

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 21:53

De bus was een superdeluxe touringcar, ik denk dat je daar beter zit als in de trein Haha!

Ongeveer halverwege aan de linkerkant van de startpagina op www.ryanair.com staat een optie aanbiedingenalarm, die klik je aan en daar laat je je mailadres achter, piece of cake Knipoog

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 21:55

Ik ga altijd met de trein van Stansted/Gatwick/Luton naar het centrum. Daar doe je 25 tot 45 minuten over, ik ga echt niet 2 uur in de bus zitten. Eén keer gedaan, vanuit het centrum naar Stansted, en toen miste ik bijna mijn vlucht omdat de bus vast zat in het Londense spitsverkeer.

Nee hoor, doe mij de trein maar. Is wel iets duurder, maar gaat stukken sneller. En de airporttreinen zijn daar echt niet zo afgeladen vol als de spitstreinen in NL.

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 22:10

Karin schreef:
Ik ga altijd met de trein van Stansted/Gatwick/Luton naar het centrum. Daar doe je 25 tot 45 minuten over, ik ga echt niet 2 uur in de bus zitten. Eén keer gedaan, vanuit het centrum naar Stansted, en toen miste ik bijna mijn vlucht omdat de bus vast zat in het Londense spitsverkeer.

Nee hoor, doe mij de trein maar. Is wel iets duurder, maar gaat stukken sneller. En de airporttreinen zijn daar echt niet zo afgeladen vol als de spitstreinen in NL.

Absoluut waar, maar................. de trein is wel bijna 3 x zo duur, 25 pond pp voor een enkele reis, voor dat prijsverschil zat ik wel in het Marriott hotel Knipoog

Edit: plus als je via internet een pre-check in doet, hoef je op de airport niet in te checken en als je op tijd via internet incheckt, krijg je zelfs een priority en mag je dus als eerste het vliegtuig in. Ryanair heeft namelijk geen gereserveerde plaatsen en ik vind de beenruimte bij de nooduitgang toch wel erg aangenaam Haha!
Laatst bijgewerkt door Noppert op 11-10-08 22:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 22:11

25 pond? Ik ben voor 10 tot 16 pond in het centrum.

Als ik de bus kan mijden, zeker in steden, dan doe ik dat. In de trein word ik niet wagenziek. Knipoog

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 22:57

Op http://www.stedentrips.nl staan ook reizen naar Londen.
(Noppert, extra beenruimte op een vluchtje Londen -A´dam zou mij persoonlijk -anders dan bij een vlucht van bijv. A`dam- Bangkok- echt niet interesseren Clown .)

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 01:00

[LZP] > [BI]

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 07:21

Ik zit over 2 weken in Londen...
Ik heb mijn Hotel geboekt op www.ebookers.com maar ik boek
ook regelmatig Hotels voor in het buiteland op www.booking.com .
Alleen je moet wel een creditkaart voor hebben om op deze site's te boeken.
En echte tips heb ik niet over een Hotel maar zoek er 1 die aan jou wensen voldoet
bevoobeeld kwa ontbijt of groote van een kamer of de ligging ervan.

Ik vlieg met Easyjet die kant op voor 92 eurie incl alle tax en bagage en mijn trein ticket
van vliegveld Gatwick naar Londen stad ben ik 15 euro kwijt voor een retour.

Mijn ouders gaan in November naar Londen met de trein en die zijn met zijn 2en
198 euro kwijt.

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 07:54

Ik ben enkele maanden terug in Londen geweest. We zaten in Hilton Docklands. Was zeer geslaagd!

guccio

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-08 16:44

Wat een tips al mensen thanx OK dan!
Ik ga er vanavond nog eens voor zitten en jullie sites uitpluizen, evt vragen zullen dan wel bovendrijven Knipoog

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 14:25

www.booking.com is ook een hele fijne site om hotels te vergelijken. Vaak scherpe prijzen, goede service en de gastreviews zijn er nuttig.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:41

Ga NIET naar bayswater inn hotel! Flutding. Ik zit er @ the moment...
Morgen weer terug, thankgod. (qua hotel dan)

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:44

Weekendcompany.nl !

zijn niet alleen weekend maar der staan veel aanbiedingen en dergelijke! ook kun je kijken op
holidatlets.net dat is een appartement huren
of kras en dreizen Knipoog

succes!

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 22:10

Wij hadden het hotel via http://www.expedia.nl Super makkelijk, staan ook beoordelingen en tips van gasten etc. en waren ook echt het goedkoopst (alhoewel ik ruim 200 euro voor een kamer niet echt goedkoop vond Dromen Knipoog )

Kev

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 16:26

Noppert schreef:
Wij hadden het hotel via http://www.expedia.nl Super makkelijk, staan ook beoordelingen en tips van gasten etc. en waren ook echt het goedkoopst (alhoewel ik ruim 200 euro voor een kamer niet echt goedkoop vond Dromen Knipoog )

Per nacht? Dat is wel erg veel! Er zijn toch wel goedkopere hotels in Londen?
Ben nu zelf op zoek naar een hotel in Rome via dezelfde sites. Hoop ook op 200 euro, maar dan voor 4 nachten... Lachen

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 16:29

Erg goeie tips zeg! wil toevallig ook binnenkort misschien een weekendje londen doen Haha!

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 17:54

Kev schreef:
Noppert schreef:

Per nacht? Dat is wel erg veel! Er zijn toch wel goedkopere hotels in Londen?
Ben nu zelf op zoek naar een hotel in Rome via dezelfde sites. Hoop ook op 200 euro, maar dan voor 4 nachten... Lachen

Er zijn zeker goedkopere hotels in Londen, maar ik was met mijn moeder (68) en mijn 2 dochters en aangezien ik toch wel een redelijk hotel voor mijn moeder wilde (kon het niet over mijn hart verkrijgen om haar in een jeugdherberg te stoppen Haha! ) viel de keuze op het Mariott. (prijs was wel voor een 4-pers.kamer Bloos )
Kijk wel goed bij de beoordelingen, daar kun je al heel goed het koren van het kaf scheiden en voor een redelijk bedrag een redelijke kamer vinden, helaas is de pond peperduur, dus echt goedkoop zal het niet worden.

joozz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 23:09

Had via Booking.com Edward Lear hotel geboekt, niet zo duur (naar Engelse maatstaven dan) was schoon en bedden goed! (wel aan te raden om een kamer met eigen badkamer/wc te nemen, die kamers zijn wel beter schijnt )

Was om de hoek bij metrostation Marble Arch, dat ligt lekker centraal (daarnaast is Marble arch tevens het begin van Oxford street Lachen )

Was geen superluxe hotel, maar als je gewoon een redelijk budget hotel zoekt is het prima!

Ik kijk zelf altijd op http://www.tripadvisor.com voor hotelreviews, is wel een handige site om te kijken of een hotel wat is.

Laulau1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 23:16

Het sherlock holmes hotel is echt super (niet goedkoop). Mooi in het centrum, heerlijk ontbijt, goede service, mooie kamers.