zwarte woud in februarie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_usar

zwarte woud in februarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-08 09:28

Jaren geleden ben ik daar geweest toen lag er sneeuw,we hebben toen gelanglaufd.Skieèn zal er waarschijnlijk nooit meer inzitten vanwege rug enz dus lijkt met Zwarte woud me wel wat.Is iemand daar geweest in die tijd dus voorjaars vakantie? Ik wil dan met de kids gaan en het is leuk als er dan sneeuw ligt.Al is het maar om te sleeèn en zo.

LiNdA1986

Re: zwarte woud in februarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 19:36

Hoe het in februari is weet ik niet, maar ben dr weleens in de zomer geweest. Ik vind het een prachtig gebied, vooral het hoge gedeelte van het Zwarte Woud bij de Feldberg.

Met sneeuw is het denk ik ook erg mooi!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-08 10:50

De Feldberg ken ik niet maar ik ga eens op zoek en kijken of ik daar iets kan vinden om te huren.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 17:24

Ik ben er een keer (ik denk iets van 7 jaar geleden) geweest maar ik weet niet of dat in februari was, ik denk het niet want toen wij er waren lag er nog wel wat sneeuw maar het meeste was gesmolten. Weet ook niet in welke maand ik er dan was, want we gingen meestal niet tijdens de schoolvakanties weg omdat mijn ouders dan meestal niet konden. Maar het is er wel mooi, we waren in Center Parcs. In februari ligt er sowieso wel sneeuw denk ik.