Ik ben ik Brussel, Lille en Dusseldorf geweest. Vond Dusseldorf echt de leukste, Lille het minst.. Daar hadden ze vrij weinig kerststalletjes dus zijn we uiteindelijk gaan shoppen.. Als je een combi wil van dat, is Lille wel echt heel leuk. Maarre Dusseldorf is echt heel leuk, veel kerststalletjes en heel veel sfeer.
ik ben jaar geleden in dusseldorf geweest op de kerstmarkt maar ik vond het erg tegenvallen, wel vele kerstalletjes maar overal verkochten ze hetzelfde en de sfeer was toen ver te zoeken.
Kerstmarkten in Duitsland zijn altijd erg gezellig. Dusseldorf, koln, koblenz, berlijn en Leipzig!!!!!!! Maar ik hoor ook positieve verhalen over london.
Brussel is heel druk, maar wel gezellig! Lille vind ik nochtans ook knap hoor! Niet veel, maar leuk om te combineren met shoppen. En Dusseldorf staat dit jaar bij mij op de planning
londen heb ik naar gekeken ja, maar dat is niet te betalen als er een nachtje hotel bij komt. ff op en neer gaat niet lukken op 1 dag als je 5,5 uur moet treinen...
Idd de Duitse steden zijn erg gezellig met kerstmarkten. Ben zelf in Keulen en Aken en Dusseldorf geweest. Ik ben zowiezo al verliefd op Dusseldorf en kom er erg graag...
En met de trein ben je zo in Dusseldorf of Keulen... ik ga altijd met de trein en bevalt mij prima.
Dusseldorf is zeker in 1 dag te doen met de trein...
Let er wel op als je bij de 2e klas geen voordeel tarief meer beschikbaar is dat je dan ff naar de 1e klas kijkt... vaak is er daar wel voordeel tarief geldig en dan ben je goedkoper uit met een 1e klas ticket dan een 2e klas ticket..
Je hebt namelijk verschillende tarieven voor de zelfde trein.
Ik ga de 19e naar de kerstmark in Duisburg, dat schijnt ook wel leuk te zijn. MIjn lerares duits komt uit Duitsland, en die heeft een excursie naar Duitsland georganiseerd
Dat is nog eens een leuk uitje. Hier in Luxemburg zijn er ook veel dorpjes die een kleine kerstmarkt organiseren, ook best gezellig voor de vakantiegangers.
Net eergisteren teruggekomen uit Keulen! Was echt super leuk! Leuke kerstmarktjes (zijn er geloof ik 7 maar wij hebben er maar 4 gezien) en veel sfeer. Het was het eerste weeken en echt gigantisch druk. Winkels waren op zaterdag ook allemaal open tot 9 a 10 uur. Nadeel is dat de kerstmarkt ook al om 10 uur sluit. En de prijzen in de kraampjes zijn echt heel duur. Hebben er dus niet veel gekocht. Ja heeeeeeeerlijke marsepein, nougat en kerstkoekjes hihi... En twee geweldige kerstmutsen haha..
Ik ga zondag naar Dusseldorf. Er was zo'n busaanbieding die vertrekt uit het dorp waar m'n ouders wonen. Ik heb er heel veel zin in, lijkt me echt heel leuk
Wij gaan ook elk jaar naar de kerstmarkt vorige jaren naar Essen, Aken en Düsseldorf geweest. Wij zouden eigenlijk dit jaar naar Keulen gaan, maar mijn moeder belde gister of ik bezwaar had tegen een andere stad; Londen! Nou, daar zei ik geen nee tegen dus we vliegen zaterdagmorgen, en overnachten in hartje Londen, en we vliegen zondag nacht weer terug