weekendje weg, waar?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rytir

weekendje weg, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-08 16:03

In oktober wil ik een weekendje weg met mijn vriend (voor het eerst sinds bijna 2,5 jaar Bloos ). Nou zaten we te denken aan centerparcs maarrrrr, dat is natuurlijk ook erg populair bij jonge gezinnen. En we hebben niet zo heel veel zin in blerende kinderen (no offense tegenover de mensen met kinderen). Dus, wie heeft er een tip? Iets leuks in Nederland of Belgie waar je veel leuke dingen kan doen?

Brand los!

Kristie

Re: weekendje weg, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 16:07

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 16:08

Weekendje antwerpen ??
Valkenburg hoor je ook vaker gingen ook mensen heen die ik ken!

manonxxlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 16:09

in de buurd van arhnem kun je,je altijd wel vermaken

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 16:11

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 16:11

Texel, of een van de andere waddeneilanden Haha!

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 16:58

Overlast van kinderen vind ik heel erg meevallen op centerparcs Lachen En ik ben er vaaaaaaaaaaaak geweest Haha!

En de tip van weekendjeweg.nl is al heel vaak genoemd op bokt, maar zeker de moeite waard om even te bekijken!

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 17:08

Even een stipje hier (mag dat eigenlijk wel, weet niet of er nieuwe boktregeltjes zijn ofzo Bloos ). Wil ook wel een keer een weekendje weg met m'n vriend namelijk Lachen

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 17:16

Lekker een hotelletje boeken via weekendjeweg.nl / hotelletje.nl / nachtjeweg.nl (allemaal hetzelfde). Als je dat via die site's doet kan je voor hele leuke prijzen in erg mooie hotels zitten.
Hotel geeft een heel andere sfeer dan een huisje. Je hebt alles lekker in 1 gebouw, dus je hoeft niet door de regen naar de receptie/restaurant/zwembad. En wat ik zelf erg fijn vind; zo een park ligt vaak door god en alleman verlaten, midden in de polder. Je bent een soort van verplicht om op het park te blijven en ik vind dat geen prettig gevoel.

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 17:20

_Tara_ schreef:
Even een stipje hier (mag dat eigenlijk wel, weet niet of er nieuwe boktregeltjes zijn ofzo Bloos ). Wil ook wel een keer een weekendje weg met m'n vriend namelijk Lachen

Naar mijn weten hebben stipjes nooit gemogen. Wellicht de regels een keertje doorlezen?

Goed, ontopic Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 17:23

Kieffer schreef:
Naar mijn weten hebben stipjes nooit gemogen. Wellicht de regels een keertje doorlezen?

Goed, ontopic Clown

Offtopic reacties ook niet dus jullie staan gelijk Clown

Ik ga morgen een lang weekeinde met m'n vriendin uitwaaien aan zee en we logeren hier: www.hotelsvanoranje.nl
Hotel met alle faciliteiten, aan de boulevard, in Noordwijk kun je leuk stappen, en naar het strand natuurlijk. Verder zit je vlakbij Leiden (Naturalis bv) en Amsterdam (sjoppuuuuuh Tong uitsteken ) of bv het SpaceCentre.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 18:16

*Gaat zometeen eerst de regeltjes lezen Bloos * En daarna de tips van hier bekijken Tong uitsteken

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 21:23

LZP -> BI

NoiRaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 21:27

Deze vraag had ik een tijdje terug ook!
Ben 21 t/m 23 september met vriendlief naar Antwerpen geweest..
Naar het Scandic Hotel.. wat erg makkelijk is te vinden & er super uit ziet.
wij betaalden voor 2 nachten incl ontbijt en voor 2 personen 137 euro wel kwam er 60 euro borg nog overheen maar dat kreeg je later weer terug.

Luxe kamer wij hadden 2 x 2 pers bed.. ( voor het geval dat we ruzie kregen :p )
een TV , Minibar ( waar je wel voor moest betalen ) Badkamer met douche/bad & toilet wat er echt TOP uitzag !!
Het ontbijt was ook heerlijk croissantjes en harde bolletjes , yoghurt , cornflakes etc etc..

3 min. lopen naar de Tram wat 1,60 euro p.p. kost en binnen 5 min ben je in het centrum .
T centrum is daar top genoeg leuke dingen te doen oa Dierentuin , Aquatopia , bioscopen & mocht je van oude gebouwen houden , nou die vindt je daar zeker echt intressant om te zien & Antwerpen is echt een super leuke stad !!

Zeker een aanrader !!

NoiRaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 21:29

mocht je geintresseert zijn of iemand anders , boek het via www.weekendjeweg.nl daar was hij namelijk het goedkoopste ..

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 15:01

www.booking.com weekend brussel hebben ik en me vriend pasgeleden gedaan met een aanbieding. 4 sterren hotel midden in de stad

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 15:04

HouVanUtopia schreef:
Weekendje antwerpen ??
Valkenburg hoor je ook vaker gingen ook mensen heen die ik ken!

ik heb vorig weekend (26-27-28-29) met mijn vriend voor t eerst een weekendje weg gedaan in antwerpen.
was erg leuk!!
hotel was echt super, midden in t centrum dus overal dichtbij, lekker veel op terrasjes gezeten, heerlijk uitgegeten, naar de dierentuin geweest (erg mooie dierentuin! ben bijv geen fan van artis, maar deze was erg mooi). enz enz..
super goedkoop is t ook.

echt heel goed bevallen en dus zeker een aanrader.

edit : wij zaten in het agora hotel, 230 euro voor 2 personen, 3 nachten. ontbijt was niet zo uitgebreid maar wij zijn alle 2 niet van die ontbijters (ik ontbijt normaal nooit). naast t hotel zat trouwens een deli france, met allemaal lekkere verse broodjes enz.
onze badkamer was ook heeeeerlijk.. echt, vond de douche stiekem veel lekkerder dan thuis, dus ook lang onder gestaan elke dag .
ons bed was ook goed, gelukkig, lekker op geslapen!

edit 2 :
antwerpen vond ik zelf ook uitstekend te bereiken!
we stapten in amsterdam op de trein, stapten 2 uur later in antwerpen uit, liepen t centraal station uit en zagen gelijk ons hotel liggen.
voor ons (met studenten ov) was t ook heel erg goedkoop, namelijk een retourtje roosendaal grens-antwerpen was per persoon maar 13 euro.