Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maudy schreef:Qua wandelen en strand enzo is het best mooi, maar ik vond de gezelligheid ver te zoeken. Wij zaten met oud en nieuw in Domburg. Ik vond het weinig gezellige dorpjes, heel veel was dicht terwijl in de grotere plaatsten in ieder geval de horeca open zou zijn.
Met andere woorden: ga je alleen wandelen? Dan is het de perfecte locatie. Als je ook af en toe leuk uit eten wil, een drankje doen of gezellig koffiedrinken en leuk winkelen, dan zou ik ergens anders heengaan.
Letizia schreef:maudy schreef:Qua wandelen en strand enzo is het best mooi, maar ik vond de gezelligheid ver te zoeken. Wij zaten met oud en nieuw in Domburg. Ik vond het weinig gezellige dorpjes, heel veel was dicht terwijl in de grotere plaatsten in ieder geval de horeca open zou zijn.
Met andere woorden: ga je alleen wandelen? Dan is het de perfecte locatie. Als je ook af en toe leuk uit eten wil, een drankje doen of gezellig koffiedrinken en leuk winkelen, dan zou ik ergens anders heengaan.
Ik vind dit een beetje kort door de bocht, omdat Domburg niet spectaculair was is heel zeeland niks
Middelburg is echt een leuke stad, Goes is leuk om te winkelen, Veere is een heel mooi plekje. Om te wandelen en te relaxen is Schouwen zeker aan te raden
maudy schreef:We hebben de auto gepakt en zijn naar meerdere dorpjes en plaatsjes geweest, eigenlijk vonden wij het 1 grote dooie boel, het spijt me. Ik denk dat er toeristisch gezien veel leukere gebieden zijn. Daarom vroeg ik in mijn post ook: Wat ga je doen. Om te wandelen is het er prachtig! Maar als er een bioscoop is en een theater..., daar kan ik geen lang weekend mee vullen. Misschien zaten wij in het verkeerde seizoen, zou kunnen. De TO vroeg om meningen, en die heb ik gegeven
Sash schreef:In burgh-haamstede zijn een aantal bungalowparken van Landal greenparks waar ook honden toegestaan zijn. deze parken liggen vlak aan het bos en door het bos kom je op het strand. kan ook met de hond.
Nimue schreef:maudy schreef:We hebben de auto gepakt en zijn naar meerdere dorpjes en plaatsjes geweest, eigenlijk vonden wij het 1 grote dooie boel, het spijt me. Ik denk dat er toeristisch gezien veel leukere gebieden zijn. Daarom vroeg ik in mijn post ook: Wat ga je doen. Om te wandelen is het er prachtig! Maar als er een bioscoop is en een theater..., daar kan ik geen lang weekend mee vullen. Misschien zaten wij in het verkeerde seizoen, zou kunnen. De TO vroeg om meningen, en die heb ik gegeven
Ik denk dat jullie er inderdaad in het verkeerde seizoen zaten. 's Zomers is het aan de kust altijd druk en levendig (of je daar van houdt is een tweede, ik ben er liever 's winters) en zijn er in die dorpjes terrasjes en zomermarkten en allerlei activiteiten. Dan ervaar je het heel anders.
Persoonlijk vraag ik me een beetje af waarom je ervoor kiest midden in de winter naar een zomergebied te gaan als je niet van rust en stilte houdt - je weet toch van tevoren dat het daar niet vol zal zitten dan? Als ik met oud en nieuw naar het platteland ga, zou ik er echt niet van staan te kijken dat alles een beetje uitgestorven was.