Ik heb na de vijfde vluchtwijziging ook een park sleep fly geboekt. Wil gewoon met mijn eigen auto erheen en niet van de trein afhankelijk zijn. Ik haat het OV maar mijn vriend reist er elke dag mee, die heeft iets meer vertrouwen. Ibis budget was goedkoper om te slapen en te parkeren dan alleen een parkeerplaats bij Schiphol. Dus we gaan dinsdag eerst de honden naar het pension brengen en rijden dan door, checken in het hotel in en gaan wat eten ergens en de volgende ochtend op ons dooie gemak naar Schiphol want we vliegen (vooralsnog) pas om 10.50. Maar dan heb ik geen toestanden met files etc.
Bonnelover
Geplaatst: 31-08-23 14:32
[/quote] Hahaha, dat is wel een goede vergelijking. We zitten in het vliegtuig. Op naar het koude, regenachtige Nederland (via Düsseldorf)[/quote]
Ben benieuwd hoe Düsseldorf Airport is. Wij vliegen daar over 2 weken ook vandaar naar Zakynthos. En in maart gaan we via dat vliegveld naar Egypte. Ben beetje "klaar" met Amsterdam.
Fitzroy
Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-23 15:04
Mijn ervaringen zijn wisselend. Soms heel rustig en verleden jaar had ik op een haar na mijn vliegtuig gemist daar. Toen was het daar net zo ‘n bende als op Schiphol.
Arkadiklooster is zeker een aanrader. Heel mooi en indrukwekkend!
Arkadi kun je goed combineren met de opgraving Elevtherna en het pottenbakkersdorp Margarites. Als de dag dan nog niet voorbij is, kun je nog even naar het strand bij Panormos.
Thanks voor de tips.. We hebben mooie wandeling door de Mili Gorge gedaan... Daarna 10 km later heerlijk geluncht bij een plaatselijke Taverne....en met omweg richting hotel gegaan. Om een zeer welkome afkoeling in zee te vinden.
_AB_
Geplaatst: 02-09-23 03:53
Bonnelover schreef:
Zou ook graag van Eelde vliegen. Maar vindt de vliegtijden meestal niet fijn. En ook vaak zo'n €250,- per persoon duurder.
Zijn idd geen fijne vluchttijden. Maar het levert zoveel tijdswinst op tov Schiphol... Wij wonen in Groningen stad, dus zo op Eelde Wat is Kreta een heerlijk eiland trouwens!