Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Diertjec schreef:Ik kom me ook weer eens melden
Vorig jaar 10 dagen naar Samos geweest, met een auto erbij. Fantastisch, hele mooie en gave plekken gezien.
Dit jaar gaan we 10 dagen naar Corfu (wij vliegen ook de 13e Mando).
Ik ben hier al heel wat keer geweest, maar nu met auto, dus super veel zin om het eiland echt te gaan ontdekken
Mando schreef:Diertjec schreef:Ik kom me ook weer eens melden
Vorig jaar 10 dagen naar Samos geweest, met een auto erbij. Fantastisch, hele mooie en gave plekken gezien.
Dit jaar gaan we 10 dagen naar Corfu (wij vliegen ook de 13e Mando).
Ik ben hier al heel wat keer geweest, maar nu met auto, dus super veel zin om het eiland echt te gaan ontdekken
Hahahaha wat leuk en toevallig. Ik vlieg heel vroeg en jij?
Denk dezelfde vlucht maar je weet nooit hahaha
Earth schreef:Voor die korte vluchten boek ik geen stoelen vooraf. Doe ik alleen voor die lange vluchten. Maar wij zijn beiden ook niet zo lang dus geen problemen met normale zitplaatsen. En ik zorg altijd voor dagvluchten met gunstige vliegtijden, dus niet 3 uur s' nachts je bed uit enzo, dat scheelt ook dat we dan niet hoeven te slapen
Veel plezier op Corfu! Ik ben boktambassadeur voor het plaatsje Paleokastritsa en daar heb je ook echt prachtige stranden om een dagje te hangen. Vooral Agia Triada beach is heel mooi en nooit te druk. Je kunt bij Akros gaan zitten maar dat is wat duurder en luxer, maar Poseidon is ook prima!
desi92 schreef:Ik meld mij even. We hebben net geboekt voor Zakynthos. We vertrekken 10 sept en blijven 5 dagen. Niet heel lang dus. Hebben jullie nog tips, leuke plekjes ?
Wij zijn aan het kijken voor een auto huren, hebben jullie daar ook nog aanraders voor ?
Wij zitten in Laganas, Mel ik zag dat jullie daar een restaurant hebben ? Wie weet komen we daar wel een avondje eten
Earth schreef:Akrotiri ligt idd wel heel mooi. Maar vond ik wel prijzig. De appartementen die er in de omgeving te vinden zijn, zijn ook dikke prima. Vaak kleinschalig en superlieve mensen waar ik het soms wel eens mee te doen heb omdat ze zo oud zijn.
desi92 schreef:Ik meld mij even. We hebben net geboekt voor Zakynthos. We vertrekken 10 sept en blijven 5 dagen. Niet heel lang dus. Hebben jullie nog tips, leuke plekjes ?
Wij zijn aan het kijken voor een auto huren, hebben jullie daar ook nog aanraders voor ?
Wij zitten in Laganas, Mel ik zag dat jullie daar een restaurant hebben ? Wie weet komen we daar wel een avondje eten
Fitzroy schreef:Is het gelukt voor de terugreis, baudyh?
Ik ben aan het aftellen ! Het is wel weer super warm in Griekenland las ik. Dat mag wel wat minder.