purny schreef:Zeker Alcatraz. Maar dan moet je nu al kaarten kopen aangezien het populair is en snel uitverkocht is
Klopt! Staat al in de agenda haha

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fitzroy schreef:Wij gebruiken ook alleen wifi. Af en toe onderweg roaming aan voor een route, maar dat is het dan. Ik had afgelopen maart voor € 25,- internet gebruikt in Florida. Vind ik nog wel meevallen.
Laurie, gaan jullie alleen langs de kust of ook nog richting Yosemite, Las Vegas en de Grand Canyon?
Annash schreef:Mavelle schreef:Wie weet wat voor verzekering je moet regelen als je in Amerika in iemand anders auto rijd? Heeft iemand daar ervaring mee?
Nee, maar ik neem aan als daar sprake van is, het net zo makkelijk is om voor de eigenaar even de huidige verzekering te bellen?
Druif_01 schreef:Mavelle, wij hebben drie jaar geleden de auto van mijn oom gebruikt in Amerika. Hij heeft toen wel navraag gedaan bij zijn verzekering, maar ik dacht dat daar verder niets voor nodig was.
liekensancho schreef:Dank je Nessie, ik denk dat cruise er niet in zit voor hem omdat het om werkbezoek gaat paar dagen
maar in de paar vrije uurtjes wat rondkachelen.
liekensancho schreef:@Nessie, dank je! zo'n informatie zocht ik. Toch altijd fijn dat van mensen te horen die er geweest zijn ipv iets te googlen.
@Stephanie_M, dank je wel. ikzelf ga niet naar Miami maar wil graag new york zien/ beleven ooiten dan dus oversteek boot. Mijn man zit paar dagen in najaar in Miami en ik zocht alvast wat leuke dingen voor hem.
liekensancho schreef:@Stephanie_M ik zit dan nog met trombose gevaar, ik heb 2 x longemboliën gekregen en 1 van mijn beste vriendinnen ook 2 jaar geleden toen ze terug kwam van Peru :-(... dus ik ga het gevaar niet meer opzoeken en het is gewoon een lange oversteek met vliegtuig.
Reizen per boot idd wel lang maar ja.. liever dan niet meer na kunnen vertellen
Lowara schreef:purny schreef:En als je een goed eettentje zoekt op SF zou ik Pompei's Grotto adviseren. Heerlijk eten
Wat voor eten is dit?