thequeensmum schreef:Ik vind het echt leuk om je te volgen Karuna, maar moet zeggen dat ik soms de draad finaal kwijt ben. Ik dacht ook dat je daar gaat wonen.
Maar lees alleen maar dat je heen en weer rijdt, nogal een stukkie ook, niet altijd duidelijk waar je bent en waarom je in vredesnaam constant heen en weer kachelt.
Maar als het idd slechts vakantiewoning is wordt het wat begrijpelijker.
Maar het kan ook gewoon aan mij liggen hoor.
Tsja het is ook geen vakantiewoning.
Dat maakt het zo onhandig en soms verwarrend. Nou ja voor sommigen. Voor de komende tijd ben ik er af en aan afhankelijk van het werkrooster van gv. Dan heb ik een eigen stek waar ik me rustig kan terugtrekken. Bij gebrek aan een woning in Nederland die gewoon niet te vinden zijn aan huur of onbetaalbaar zijn. Ik noem het een half vast huis. Permanent daar is gewoon niet echt te doen met iemand in Nederland die gewoon moet werken nog

Vandaar het heen en weertje steeds, al was dat nu vooral om het daar voor elkaar te krijgen. Ik verwacht daar op jaarbasis een half jaar te verblijven en een half jaar in nederland. 
dat is ook alweer klaar. Paar dagen minimaal is genoeg. Hoewel mijn handen nog niet echt optimaal zijn zijn ze wel redelijk pijn arm en bruikbaar.
) voor een korte vakantie trip. Een volle bus heen dan woensdag middag of donderdag ochtend en zaterdag of zondag met de camper terug) daar weet ik morgenmiddag meer over. Lekker kortdag ook dan
al is dat geen probleem. En anders vertrek ik denk ik woensdag of donderdag ochtend vroeg en met de bus. Terug kan ik in meerdere dagen doen, lege bus en mijn goede matras weer in de bus tegen de zijkant opgebonden.
) De gratis snippers vielen mij tegen, ik heb ze nog niet gevonden daar. Maar wel goed actief rondgevraagd, zelfs bijeen houtverwerker langsgeweest maar helaas.

Ik ben benieuwd hoe de wijnrank bbq dingen ipv houtskool werken. Al kan ik ook kiezen voor een luxe gasbbq die er stond maar daarvan wil ik eerst de gasslang vervangen die 1,5 heeft buitengestaan. Of de achtergebleven mooie houtskool bbq die nog nooit vuur gezien heeft.
en rechts op zich met apparaat te doen maar niet echt top meer. Met daarbij een perceptie probleem. Oftewel het wel opvangen maar niet meer verstaan. Telefoneren is echt lastig, tv snoeihard om nog iets te verstaan. Ik hoop dat hij morgen middag echt blij alles weer een beetje beter kan horen.