Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Enzo_Ollie schreef:Ik heb net voor de zekerheid de VisaGo app gedownload alleen je mag per 30 dagen maar 150 euro erop zetten. Maar als je alleen met Visa en cash kan betalen moet je niet te dure merchandise kopen anders is die 150 wel snel op gezien je pas over 30 dagen meer kan toevoegen
manic schreef:Wij vertrekken zaterdag op ons gemak naar Parijs voor de cross zondag maar idd ook op de fiets vanaf ibis redelijk dichtbij.
Er wordt wel aan alle kanten gewaarschuwd dat rondom Parijs echt hell wordt ivm OS maar ook zwarte zaterdag.
bonnielau schreef:Ik lees al even mee en al een hoop tips kunnen gebruiken! Nu een vraagje die ik niet echt terug zie. Ik ga met een vriendin naar de kür. We verblijven op een camping ongeveer een uur rijden vanaf Versailles en we gaan met de auto. Heeft iemand goede tips over waar te parkeren? (OV is niet echt een optie vanaf waar we overnachten)
bonnielau schreef:Dank je wel, die had ik inderdaad gezien alleen zoeken is een beetje raar. Kwam op een parkeergarage uit (na zoeken met datum en tijd) probeer te reserveren en dan geen beschikbaarheid meer...
Misschien anderen die al iets gereserveerd hebben?