Horror inderdaad zo'n vlucht... Ik hoop een beetje dat me dat bespaard blijft omdat ik voor Comfort gekozen heb en dat een stuk prijziger is, dat krijsjes meer naar achteren zitten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Prairy schreef:Ze wilden in ieder geval niemand uitsluiten zo te zien germie
Horror inderdaad zo'n vlucht... Ik hoop een beetje dat me dat bespaard blijft omdat ik voor Comfort gekozen heb en dat een stuk prijziger is, dat krijsjes meer naar achteren zitten
germie schreef:Prairy schreef:Ze wilden in ieder geval niemand uitsluiten zo te zien germie
Nee, en gelukkig verwacht ik geen baby's. Dan eerder wat oudere kinderen en die zouden al moeten weten wat stilzijn is. Met de nadruk op 'zouden moeten weten'.
Naar Thailand heb ik eens de gehele vlucht een kind achter me gehad wat continu tegen de stoel trapte en de ouders zeiden er niets van. Ik heb dat kind ook nog een keer kwaad aangesproken, toen werd het wel beter. En daarna nog een keer een voet gepakt en gezegd van nu is het gebeurd en daarna was het ook vrijwel klaar. Maar af en toe toch weer proberen.
germie schreef:Ja, economyclass he. Ik vloog in november met die paar cm extra ruimte. Naar de wintersport weer gewoon economy, had ook geen keuze, maar vind het die 50 euro niet waard als ik eerlijk ben. Ik loop dan wel vaker een rondje.
Janine1990 schreef:germie schreef:Ja, economyclass he. Ik vloog in november met die paar cm extra ruimte. Naar de wintersport weer gewoon economy, had ook geen keuze, maar vind het die 50 euro niet waard als ik eerlijk ben. Ik loop dan wel vaker een rondje.
Nou ik wil in vervolg wel comfort, bij TUI zit dat gewoon bij de nooduitgang en daar heb je wel echt voldoende ruimte. Niet maar een paar cm extra.
De hele tijd over mensen heen klimmen vind ik ook maar niks.
Fitzroy schreef:In de Dreamliner waar TUI meevliegt zijn de stoelen inderdaad smaller. Andere maatschappijen hebben daar een 2-4-2 configuratie, en TUI 3-3-3. Is 1 stoel per rij meer in hetzelfde toestel.
Fitzroy schreef:In de Dreamliner waar TUI meevliegt zijn de stoelen inderdaad smaller. Andere maatschappijen hebben daar een 2-4-2 configuratie, en TUI 3-3-3. Is 1 stoel per rij meer in hetzelfde toestel.
Fitzroy schreef:Hier wisselende ervaringen met TUI. Maar ik weet wel dat ik volgende keer weer De Luxe ga vliegen. Wat een service (en beenruimte).
Overigens dacht mijn zwager ook dat ik daardoor een privé transfer had. Zij moesten nog mensen ophalen en wegbrengen. Ik had een luxe busje voor mij alleen.
Fitzroy schreef:WenK, niet persoonlijk bedoeld maar laat me weten wanneer je vliegt met baby, hahaha. Dan vlieg ik die dag niet
mirtedl schreef:Ik had dus een aantal kindjes van rond de 1 a 2 jaar en dat was dus echt drama.. eentje non stop gillen, tot ie daar zo uitgeput van was dat er even geslapen werd. En nog een paar die echt lastig waren met op schoot zitten/hangen.
Dus WenK wat je zegt met eerst met de auto weg, top idee haha. Ik begrijp gewoon echt niet wat mensen bezield om met zo’n klein kindje zo’n lange vlucht te maken.
Overigs zaten naast het ‘ergste’ kind nog 2 wat oudere kindjes(5-6 jaar denk) die heb ik de hele vlucht niet gehoord!
germie schreef:Kleine kinderen kunnen toch helemaal niet klaren en daarom huilen baby's in een vliegtuig vaak?
Relaxed schreef:germie schreef:Kleine kinderen kunnen toch helemaal niet klaren en daarom huilen baby's in een vliegtuig vaak?
Natuurlijk kunnen zij dat, huilen, slikken, gapen werkt ook bij kinderen.. Alleen beetje lastig op commando. Het huilen zal ook deels het enge en onbekende zijn en ze zijn na even oorpijn ook niet meteen stil.
germie schreef:Relaxed schreef:
Natuurlijk kunnen zij dat, huilen, slikken, gapen werkt ook bij kinderen.. Alleen beetje lastig op commando. Het huilen zal ook deels het enge en onbekende zijn en ze zijn na even oorpijn ook niet meteen stil.
Dat is wat ik bedoel, ze kunnen het nog niet bewust. Wij weten dat we moeten slikken. Een baby niet.