Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Hier gaat vooral een tube wasmiddel mee. Neem spul mee voor een halve week, dan een keer wassen voor de laatste helft.
dan volstond een zonnebril.
weet niet hoe die heten. Daar heb ik er meestal 3 van mee, maar maar 2 aan omdat de laatste niet zo fijn is 
je bent dan niet alleen gevaarlijk voor jezelf als je niet weet wat je doet.
ik neem ook meestal poeder voor een handwas mee. Dan kun je spullen even lekker in een sopje zetten. Scheelt weer dingen kopen. Verder vind ik mijn helm en zelfbescherming belangrijk. Backprotecter doe ik tegenwoordig zelden nog aan
ik typte polsbescherming verootjoo schreef:Ik vraag me dat ook af bij zo’n helm met vizier. Er zit dan toch maar 1 vizier bij? Hoe doe je dat met verschillende weersomstandigheden?
Het lijkt me wel praktisch, want daar past m’n bril beter onder.
die van mij heeft nu een gelige kleur. Heeft bij fel zonlicht zijn werking bewezen. Tegen de schemering werd het wat lastiger om diepte te zien. Als het blijft bevallen en ik blijf het leuk vinden wil ik nog een keer een andere kopen eventueel. Maar voor nu voldoet deze voldoende 
Zeker geen wisselbare. Ik zou wel graag een wisselbare willen. verootjoo schreef:Ja, bij de Lidl hebben ze die ook. Maar voor 35€ kan je toch nooit een goed vizier hebben?Zeker geen wisselbare. Ik zou wel graag een wisselbare willen.
Mijn uvex goggles doet het heel goed, met name bij wat bewolkter/mistig weer. Maar zoiets kost dan ook wel wat.
Met felle zon wil ik liever een donkerdere.
Daarmee zie je meestal wel goed de diepte.