Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Charles schreef:De branden woeden nu ten noorden van L.A. in de Camarillo regio en ze doen er alles aan om te voorkomen dat het verder naar het zuiden spreidt. Ze hebben nu voor 40% de branden onder controle. Ik hoop voor je dat het niet erger wordt maar de Santa Ana wind en de erg hoge temperaturen helpen natuurlijk niet.
MissCharlie schreef:Ik zou me eerder druk maken om de eventuele slachtoffers daar.. Ik heb kennissen daar zitten, kreeg vanmorgen bericht dat die net op tijd geëvacueerd zijn. Maar misschien andere mensen wel niet. Vind het wel een beetje Hollands om je dan druk te gaan maken over je eigen vakantie13 mei zal het waarschijnlijk ook wel al "overgewaaid" zijn..
MissCharlie schreef:Leuk, ik hou ook van blogs! Ik houd er zelf ook eentje bij. Ik ben alleen wel bang dat ik daardoor minder geniet van alle dingen die ik meemaak, omdat er zoveel tijd in gaat zitten. Dat je meer bezig bent met het op de hoogte houden van het thuisfront dan dat je echt ervaart en leeft op de plek waar je bent. Hebben jullie dat gevoel ook?
MissCharlie schreef:Inderdaad, wat neem je mee..vooral qua kleding vind ik het lastig! Vorige week sneeuwde het, nu dik in de twintig graden in Canada..
Grit schreef:Ik houd dagelijks een reisverslag bij. Zodat het thuisfront ons kan volgen, maar vooral als een soort naslagwerk voor onszelf.
Het kost niet zoveel tijd en ik vind het leuk om te doen.
Voor wie mee wil lezen, stuur maar een PB, dan geef ik de link en het wachtwoord.
We hebben nu zomerkleren en wat warmere kleren bij ons. En nog ruimte genoeg over in de koffers en waarschijnlijk wordt 1/3 niet aangetrokken. Shoppers zijn we niet, dus alles blijft gemakkelijk passen.
Wat bijzonder om je paard mee te nemen naar Amerika! Is de reis goed verlopen? Ik zou mijn nagels opvreten van spanning tijdens de reis.