bedouin schreef:Welke bokker(s) zou er bereid zijn denk jij of beter gevraagd welke bokkers zou ik daarvoor kunnen benaderen, die zinnige inbreng en advies zouden kunnen en willen geven?
Ik heb overigens al 2 symphatieke bokt ondersteuningen waarvan ik graag gebruik maakt en met wie ik pb contact heb en voor wie ik een email aan het voorbereiden ben.
Bedouin, volgens mij zijn er op de laatste 10 pagina's al behoorlijk wat voorstellen gedaan.
Volgens mij heb IK je zelfs in een latere post aanbevelingen gedaan... (Zie mijn post op pagina 33)
Waar ben je naar op zoek? Welke aanbevelingen mis je nog? Er is al zoveel geschreven...
Ik ben trouwens zeer onder de indruk van je tactiek en manipulatieve manier van schrijven: je ontwijkt, bagatelliseert, praat mensen naar de mond.
Schriftelijke communicatie is je op het lijf geschreven. Weet je zeker dat je het beste voor hebt met al die 'lastige gasten' die geld in het laatje brengen?
Ik kan me daar op basis van jouw posts helaas nog steeds geen positieve voorstelling van maken.
Ik word er inmiddels een beetje moedeloos van
Je ontwijkt diverse malen vakkundig de essentie van postings die je nota bene quote, door te antwoorden op minder relevante zaken.
Enkele mensen die hier posten merken dit op en plaatsen een kritische noot. Maar de meesten hebben het niet eens in de gaten. Chapeau!
Inmiddels zoek je dus de afleiding door het stellen van een vraag naar aanbevelingen en mensen die willen helpen.
Ik kan me niet onttrekken aan het idee dat jij helemaal niet zo gebrand bent op het vinden van een solide manier om je bedrijf veilig te maken voor je gasten.
Want ik lees (o.a. tussen de regels door) nog steeds allerlei excuses waarom het allemaal eigenlijk niet zo erg was. Je bent mooie teksten aan het posten, maar ik krijg nog geen oprecht warm gevoel. Het komt op mij over als een slimme manier om mensen in te pakken, terwijl je nog steeds niet tot de essentie komt:
Je blijft vingers wijzen naar gasten en je maakt geen excuus...
Zolang ik dat niet van je lees, kan ik je postings niet als oprecht betitelen.
Dus zet alsjeblieft de 'vinger-wijs-modus' uit en heb het fatsoen om tegen Maaikemuis, Sandra, diverse anderen, en mij een excuus te maken.
Ik heb dus vooralsnog niet het idee dat je de klachten serieus oppakt, het komt op mij steeds sterker over alsof je door mooie woorden de schade fictief aan het beperken bent, om inkomen veilig te stellen. Maar dat er in werkelijkheid niet veel gaat gebeuren. Je wimpelt adviezen eenvoudig weg omdat 'het niet mogelijk is'. Je bent een intelligente vrouw, ga in plaats van rechtbreien van dingen die krom zijn eens terug naar de tekentafel, en pas de gegeven adviezen dusdanig aan zodat ze wel werkbaar zijn, en toch veiligheid garanderen.
Er is echter één raad die ik niet zou opvolgen: neem de aanbeveling om vrijwilligers ergens in een appartement te stoppen - waar jij geen toezicht kan houden - in Godsnaam niet over! 
Verder is er - denk ik - genoeg gewaarschuwd.
Het is in elk geval niet meer nodig dat jonge meiden risico lopen op jouw ranch, mits ze zich verdiepen in postings op het internet.
Het is nu ieder's eigen keuze.
Eenieder die de proef op de som wil nemen: lekker boeken!
De trektocht is prachtig, echt waar! En waar gaat het eigenlijk helemaal over?
In ca. 85% van de trektochten/stages gebeurt er niets, volgens de cijfers van Bedouin