Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
hahaha 
wat een scheverik 
met klompe aan zou die foto nog tot zijn recht komen
(klompendans
)
ik was verbaast maar ook heel blij, maakt alles een stuk makkelijker
heb hem naar de ingang van de weide geleid (we hebben hekken opengemaakt in onze bak die aan hun weide grenst) en hij liep zo met mij de weide in, halster af gedaan en ze gingen er vandoor
Vond het een erg lief paard, ondanks dat ze al zo lang niet in handen zijn geweest, zolang je rustig blijft, is er ook voor hun geen reden om te stressen 

staan nu jaarlingen in die weide
Ik ben zo benieuwd hoe de stallen, het huis en je kamer eruit zien

nouja, 4 katers maar 1 is niet van ons en 1 is eergisteren weer aan komen lopen nadat die een half jaar (?) verdwenen was, wss weggejaagd door de kater die niet van ons is en de boel zichzelf toe-eigend
but he's back
Verder nog 3 volwassen poezen, 2 ervan hebben een nestje (1 heeft 2 kittens, de andere 4) en de 3e is zwanger
Hoogzwanger, staat op ontploffen
Dus een hoop kattenbeesten 
krijgen ze wel eten etc van jullie of zijn het echt zwervertjes?

de nieuwe die dus eergisteren is komen aanwandelen wandeld nu ook de hele tijd mee en de andere komen ook altijd je vergezellen als je de stallen uitmest
Nu rennen de kittens zo voor je voeten
Vandaag had Puk Jr. een bijna dood ervaring, ze besloot onder de 2 jarige door te rennen en tikte de achtervoet aan
Ik was echt bang dat die erop ging staan
Heerlijk die beesten, volgen je letterlijk op de voet. Levensgevaarlijk, je zou tijdens het uitmesten maar met je vork eentje spiesen
dus we gebruiken die plastic dingen