Oh god wat een scheverik stomme domme nederlanders met klompe aan zou die foto nog tot zijn recht komen (klompendans )
We hebben het paard van de buren weer terug geplaatst in de weide, we konden geen gat vinden. Ondanks dat ze al een aantal jaren niet in de hand zijn geweest heb ik toch een poging met halster gedaan, omdat het nu toch geen stress geeft omdat die al veilig was, en wonder boven wonder liet hij het rustig toe! ik was verbaast maar ook heel blij, maakt alles een stuk makkelijker heb hem naar de ingang van de weide geleid (we hebben hekken opengemaakt in onze bak die aan hun weide grenst) en hij liep zo met mij de weide in, halster af gedaan en ze gingen er vandoor Vond het een erg lief paard, ondanks dat ze al zo lang niet in handen zijn geweest, zolang je rustig blijft, is er ook voor hun geen reden om te stressen
Hij heeft een metalic glans, helaas komt die absoluut niet tot zijn recht op die foto, ik hoop dat we hem nog eens in die pasture kunnen gooien zodat ik wat actiefoto's kan maken haha
Ooh gaaf! Zie ik daar een katje? Ziet er al typisch Amerikaans uit haha
Rennie89
Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-12 00:26
Jup, 1 van de 2 katers nouja, 4 katers maar 1 is niet van ons en 1 is eergisteren weer aan komen lopen nadat die een half jaar (?) verdwenen was, wss weggejaagd door de kater die niet van ons is en de boel zichzelf toe-eigend but he's back Verder nog 3 volwassen poezen, 2 ervan hebben een nestje (1 heeft 2 kittens, de andere 4) en de 3e is zwanger Hoogzwanger, staat op ontploffen Dus een hoop kattenbeesten
Dus op een rijtje:
3 katers 3 poezen 6 kittens x aantal kittens in opkomst
De kittens en de katers lopen altijd vreselijk voor de voeten de nieuwe die dus eergisteren is komen aanwandelen wandeld nu ook de hele tijd mee en de andere komen ook altijd je vergezellen als je de stallen uitmest Nu rennen de kittens zo voor je voeten Vandaag had Puk Jr. een bijna dood ervaring, ze besloot onder de 2 jarige door te rennen en tikte de achtervoet aan Ik was echt bang dat die erop ging staan
we staan nu onder een severe thunderstorm watch, dus het is mogelijk dat we wat heftig weer krijgen vanavond. hoop het, regen hebben we nodig, maar alle paarden staan wel buiten