Ik heb woensdag-, donderdag- en vrijdagmiddag ook heeeeeerlijk in de zon gezeten op t balkon Niks aan skien in de blubs
Fee_
Geplaatst: 09-03-12 00:39
Diel, ben benieuwd naar je filmpje!
Schouder kan ik gebruiken, hij leeft, maar niet zoals 'ie altijd gedaan heeft. Hij is hartstikke stijf en als ik kracht zet doet 't soms nog wel zeer. Maar gaat vast wel over.
Haha ja jullie mogen mee hoor Straks maar eens inpakken, heb al genoeg boodschappen gedaan voor een week, lekker zuinig haha.
DieL_Zor
Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-12 10:36
Jeej het leeft weer hier
Echt balen van je schouder Fee misschien toch maar langs dokter/fysio?
Beetje makkiean als er slushsneeuw is en van het zonnetje genieten op dat moment, zeker weten! Maar ik kan het echt niet over mn hart verkrijgen om niet mn geliefde boardje onder te binden
Hebben jullie nog n mooie goggleface gekweekt?
Veel plezier LETS en schrik niet als er ineens allemaal bokkers uit je koffer tevoorschijn komen
Fee_
Geplaatst: 09-03-12 12:15
Ja, ik kijk het nog een weekje aan. Als het volgende week niet verbeterd is, even naar fysio ja. Het gaat namelijk al wel iets beter, maar dus nog niet helemaal.
Hier wel ja. "Heb jij je bril nog op" hoor ik regelmatig.
Wat voor je schouder nog wel eens wil helpen is de volgende oefening: ga in een deuropening staan en laat je hand als het ware omhoog lopen langs de deurpost. Dus met je vingers langzaam zorgdn dat je hand omhoog gaat. Tot het zeer doet, dan weer terug omlaag lopen. Als je dit een aantal keer doet, wordt je schouder wat soepeler zonder het te forceren.
Fee_
Geplaatst: 09-03-12 12:37
Ga ik thuis even proberen, is hier op school niet zo charmant. Thanks!
DieL_Zor
Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-12 16:33
Hoop dat het helpt Fee! En show je goggleface
Film gaat nog even duren, maar ik kan wel het topic volspammen met foto's
M'n vriendje
En m'n allerbeste shredkunsten in het park
Ja ik dacht ik ga even de picknicktafel tackelen
En deze foto was stiekem gemaakt terwijl ik het niet doorhad, maar vind 'm zo vet dat ik 'm even wil showen
Mengeling van verschillende telefooncamera's, gewone camera's en GoPro dus vandaar dat ze allemaal zo anders zijn van kleur en kwaliteit
Laatst bijgewerkt door DieL_Zor op 09-03-12 16:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Klopt! Op groot formaat zie je wel behoorlijk wat ruis erin zitten, maar gewoon voor de leuk is het echt prima
Fee_
Geplaatst: 09-03-12 17:24
Leuke foto's, Diel! Die laatste is gaaf ja!
Ik was eigenwijs en ging gewoon meedoen met gym, was niet zo'n goed plan. Hangen aan de trapeze was iets te veel van het goede. Dus nu weer helemaal terug bij af met schouder.
Ohoh zit ik jullie nou met m'n foto's weer op te stoken sorry..
Ooow Fee dat was niet slim Succes ermee!
Ik wil terug Ik mis de gezelligheid, het 'verstand op nul en gewoon gaan en gek doen' en de vrijheid damn..
missfitness
Geplaatst: 10-03-12 15:59
Diel_Zor het was wel warm op wintersport of niet!! Wat een mooi weer heb je gehad!!! Toen ik er was was het echt bibberen zo koud!
Laatst bijgewerkt door missfitness op 10-03-12 16:02, in het totaal 1 keer bewerkt
miccamaaike
Geplaatst: 10-03-12 16:01
Skien jullie met goed weer ook met goggles? (zo'n grote sneeuwbril?) Was echt verbaasd hoeveel mensen dat doen... maar heb ook een hekel aan zo'n bril, ski 1000x liever met mijn sinner (ski)zonnebril. die sluit perfect aan op mijn hoofd maar zit niet zo irritant als zo'n grote bril.
Ik heb ook een hekel aan een skibril, maar als ie op moet dan heb ik een gewone sinner skibril. Hij sluit goed af en beslaat gelukkig niet. Als het kan doe ik het liefst een gewone (ski)zonnebril op.
middag lady's .. Ik ga donderdag naar Kaprun. heb ook die Gopro gekocht voor op mn helm.. ben zo benieuwd hoe de beelden worden maar als ik de foto's hierboven zie moet dat goedkomen.. zijn er hier ook nog die nog op wintersport gaan? het merendeel zal het al wel achter de rug hebben
DieL_Zor
Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-12 16:18
De laatste 3 dagen hadden we inderdaad superveel zon en warm weer, maar de dagen ervoor was het -10 met sneeuw en mist
Dit was de eerste dag, wat zijn we toen hard verdwaald! Je zag geen diepte meer en geen verschil tussen de lucht en de sneeuw...en toen lagen we bijna in een afgrond van een bergpaadje
M'n skibril vind ik juist fijn. Geen last van wind enz. Ben sowieso niet zo van de zonnebrillen (waarom weet ik ook niet)
Ohh wat heerlijk montignac! En maak je maar geen zorgen om je GoPro, zeker met zonnig weer zijn de videobeelden nog 10x beter als de foto's
oeh maar als ik de foto's van jou zo zie weet ik dat ik toch ook maar wat thermokleding meeneem! De vooruitzichten zijn goed..zonnig overdag en vriezen in de nachtelijke uurtjes.. moet goed komen..
missfitness
Geplaatst: 10-03-12 16:22
Dat vind ik dus helemaal niks als je geen verschil tussen lucht en sneeuw en geen diepte meer ziet en dat je niet meer weet waar je heen moet. Tussen de bomen valt het wel mee, maar eenmaal boven de boomgrens vind ik echt niet leuk!
Thermokleding is altijd handig om bij je te hebben.
Was ook blij dat we weer heel beneden waren die dag, was ook 3x niks, zeker als je de weg niet weet. De mist kwam ook pas 's middags opzetten toen we al aan de terugweg bezig waren, maar die duurde uiteindelijk dus wat langer Daarvoor sneeuwde het wel, maar was het zicht nog prima.