Alleen jij wilt zeker naar Sharm oud en nieuw vieren?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Een Nilecruise ofzo, zien we nog meteen eens wat meer van het land dan alleen onze favoriete badplaatsen...
Ntlie_ schreef:Hoe was het Julia?En waar ben je wezen paardrijden? Was dat via een Nederlandse touroperator? Ik wil dat echt al zo lang maar weet nooit zo goed waar ik dat het best kan doen!
Ik wil met Oud&Nieuw terug naar Egypte maar denk niet dat ik iemand zo gek krijg om mee te gaan.En degene die ik afgelopen week ben gaan opzoeken moet dan gewoon werken, dus om nou in m'n eentje Oud&Nieuw te vieren lijkt me ook niet echt je van het.

Ik ga dit zeker onthouden voor als ik er nog eens ben! Heb je ook nog andere excursies gedaan?

Waren er nog mensen van maart of allemaal anderen? Weet dat er sowieso 4 uit het team naar een ander hotel zijn gegaan toen, dus vroeg me al af wat er nog van over zou zijn... 
Was weer eens wat anders! 
Ntlie_ schreef:Hoe was het Julia?En waar ben je wezen paardrijden? Was dat via een Nederlandse touroperator? Ik wil dat echt al zo lang maar weet nooit zo goed waar ik dat het best kan doen!
Ik wil met Oud&Nieuw terug naar Egypte maar denk niet dat ik iemand zo gek krijg om mee te gaan.En degene die ik afgelopen week ben gaan opzoeken moet dan gewoon werken, dus om nou in m'n eentje Oud&Nieuw te vieren lijkt me ook niet echt je van het.
Alleen me lichaam nog niet die moet nog ff 2 weken wachten haha.
, krijg al zenuwen als ik eraan denk haha
Vond het wel spannend toen ik was geland op Sharm en m'n vriend er nog niet was.
Die kwam uiteindelijk een half uur later, stond ik daar te wachten...
Op zo'n moment gaan er allemaal doemscenario's door je hooft, wat als hij helemaal niet komt...
Bij de kleine bus stonden ook allemaal koffers gewoon op het dak

ik ga iig zeggen dat ik er een half uur eerder ben, hem kennende komt hij ook te laat dus dan maar even zo haha!