Nwktje schreef:Ik heb ook kaartjes voor de spaanse rijschool kunnen 'winnen', vroeg in de ochtend of laat in de avond, dan gaan ze voor het goedkoopst weg.
normaal kosten die kaartjes 98 per stuk o.0
Nee hoor, 49.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NathalietjeB schreef:ja ontbijt en diner moet je betalen maar ben toch geen grote eter en kan niet echt prijzen vinden wat dat moet kosten
maar vind t wel gaar dat je gedwongen word om dat te moeten betalen ik las dat pas later ik dacht nou hup hotel uit en lekker rond waggelen in een stad en daar een broodje of iets halen...en dan savonds gewoon zien wat je daar eet
Jiwa schreef:Die hotelbon voor meer dan zoveel hotels? Dit heb ik ook en vind ik maar niks. Je bent verplicht daar te dineren, wordt érg duur.
Zo gaan mijn schoonmoeder en -zusje binnenkort naar Luxemburg: zijn bijna 400 euro kwijt aan eten in dat hotel.
NathalietjeB schreef:ja ontbijt en diner moet je betalen maar ben toch geen grote eter en kan niet echt prijzen vinden wat dat moet kosten
maar vind t wel gaar dat je gedwongen word om dat te moeten betalen ik las dat pas later ik dacht nou hup hotel uit en lekker rond waggelen in een stad en daar een broodje of iets halen...en dan savonds gewoon zien wat je daar eet
Lieszje schreef:@ caj2008
Dat is nog eens leuk op vakantie gaan!
Was het appartement etc. ook mooi?
Ik heb twee kaartjes voor hardcore XL gewonnen voor €9,00 (€14 in totaal).
Het is wel wat verder weg maar heb nu gelukkig mijn rijbewijs dus dat komt wel goed