Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Weljaaaaaaaaaaaaaaaa zeg, aso hoorDat vind ik het nog oké als je een klein jongetje bent die niet naar school kan omdat z'n ouders arm zijn
![]()
Raja schreef:hee wat grappig trouwens melissa, mijn paard staat in Waddinxveen
ikkuh15 schreef:MargrietJonk schreef:Wat een heerlijke verhalen hier. Over 8 weken zit er ook (weer). Hetzelfde plekje en hotel als vorig jaar. Ik heb mn vooroordelen over Turkije ingetrokken. Heb er zoveel zin in om weer naar Kümkoy te gaan. Heerlijk eten, lekker niksen af en toe meedoen met t animatie team en heerlijk relaxen in t hamam..................![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeg eens ikkuh hoe zeg in t Turks dat ik niet geinteresseerd ben?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind t altijd zo rottig als ik met een rotsmoes of rottige opmerking ze af wil slaan.
Ik zeg altijd nee dank je. Hayir ( nee) Tesekular ( dank je). Hayir zeg je als hajer. Tesekular zeg je als te ( korte e) sje ( lange e) ku lar
Ik hoop dat ik het zo goed heb. Nathalie weet het denk ik beter!![]()
Ik denk inderdaad dat de Duitsers tickets hadden inclusief eten. Maar we vlogen allemaal met dezelfde maatschappij DTI. Het leek nu inderdaad of hun zoetgehouden werden vanwege hun overstap.
Nadir: Nu wel. Haha leuk zeg om dat te horen!
We hebben vandaag het kasteel bezocht. 4 bussen gemist omdat ze gewoon niet stopten. Snap er niets van. Wij zwaaien ect maar reden gewoon door. Uiteindelijk zijn we ergens anders gaan staan en toen stopte er wel een. Morgen gaan we mee met een nieuwe tour die we mogen uitproberen. Ben benieuwd.
Nathalie schreef:ikkuh15 schreef:Ik zeg altijd nee dank je. Hayir ( nee) Tesekular ( dank je). Hayir zeg je als hajer. Tesekular zeg je als te ( korte e) sje ( lange e) ku lar
Hayir Tessekuler is wel een hele letterlijke vertaling van Nee dankje.
De turken gebruiken deze niet. Je kunt beter zeggen, Sagol. (met dakje op de G, dat lukt me niet) spreek je uit als Saol met een hele korte o. Moeilijk uitleggen.