Een zo groot mogelijke trolley of weekendtas meenemen, eentje die nog net in de 'handbagagevorm' op het vliegveld past. En dan op de heenweg zo weinig mogelijk meenemen.
Voor het maximaal toegestane formaat van je handbagage moet je even in de voorwaarden op de site van je vliegmaatschappij kijken.
Ik neem ook gewoon mijn kleine trolley mee...maar ik ga met de trein dus heb niet echt een limiet...of zal ik toch mijn grote koffer meenemen...daar kunnen meer boeken in.
Als je met de trein gaat zou ik een grote meenemen. Treinen hebben geen limiet, dus een ruime is wel zo handig (Wij hadden nog een extra lege weekendtas mee )
Ik ben van plan om later dit jaar met de auto naar Engeland te gaan. Kan me er nu al op verheugen dat ik méér boeken en perencider mee naar huis kan nemen dan ik normaal gesproken doe als ik ga vliegen.
Hoewel ze bij de Ikea tegenwoordig ook perencider verkopen - maar ja, voor het idee heb ik het liever uit Engeland.
Laatst bijgewerkt door Karin op 15-01-10 23:28, in het totaal 1 keer bewerkt
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 15-01-10 23:28
Ja, maar ik heb het geld er ook niet voor dus wordt moeilijk.
Oeh, ze hebben in Engeland ook zo'n drankje Firefly. Echt heel lekker. Maar het staat ook in het Nls op de verpakking dus hier is het vast ook leverbaar
Bij kleine supermarktjes hebben ze spullen van Euroshopper
Anoniem
Geplaatst: 15-01-10 23:33
Je hebt allemaal verschillende smaken, ik heb hier nog een flesje Grapefruit Passionfruit staan.
Citaat:
we're now stocked in Albert Heijn and at Amsterdam's Schiphol Airport as well as lots of classy hotels in the Hilton, Marriott and Incontinental chains.
Li, ons hotel van de zomer had Euroshopper WCpapier, maar veel zachter dan dat hier in NL
En ik hou helemaal niet van Euroshopper, hier thuis is bijna alles euroshopper, behalve de producten die ik consumeer, ik koop voor mezelf wel producten die 'merk' hebben. Zoals bijvoorbeeld tandenborstels en frisdranken
Urbanus
Geplaatst: 15-01-10 23:36
Same here. Ik ben een heel snobistisch merkenmeisje. Nou ja, ok, euroshoppersinaasappelsap drink ik wel, dat doet me aan thuis denken. *Thuis hebben we altijd appelsientje maaaaar ja*
Spirit
Geplaatst: 15-01-10 23:36
Bellatrix schreef:
Lis, gaan we dan meeten bij starbucks?
Haha, zou wel gezellig zijn! Moeten we tegen die tijd nog maar even over hebben.
Anoniem
Geplaatst: 15-01-10 23:37
Kwalitatief vind ik ES ook gewoon wat minder. Behalve dan dat WC papier van van de zomer
Kijk, dit is zo lekker
Hebben ze het volgens de website bij de AH dus ook
Ik vind Kettle chips zo lekker. Alleen die zijn in Nederland echt duur (en in België is het helemaal bizar).
Karin
Geplaatst: 15-01-10 23:39
Oh, Firefly! Die ken ik! Mooie flesjes!
Innocent vond ik ook zoiets typisch Brits. Dat wordt inmiddels ook in NL verkocht.
Het lijkt mij heerlijk om mijn auto bij zo'n enorme Tesco of Sainsbury's neer te zetten en dan twee of drie kratten vol te laden met spullen die we hier niet hebben of laaiend duur zijn. Zoals de Cadbury's Drinking Chocolate en de Green Tea with Apple & Pear van Twinings.