Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Heen gaan we om 10 voor 2 en terug 8 uur 's avonds. Echt super weer
.
. Ik heb er echt al zin in!! Jeaulijn schreef:Ik ben een beetje aan het kijken voor excursies. Ik heb een vraag aan degenen die al in Egypte/ Sharm el Sheikh zijn geweest. Welke excursie is (als je zou moeten kiezen) mooier/leuker/beter/..? Ras Mohammed of Tiran eiland? En lijkt het op elkaar of juist totaal niet?
Bedankt alvast!

. Ach en tegen het zand moet je een scarf (hoofddoek) om die voor je hele gezicht gaat
. Die kan je dan ook zelf alvast meenemen anders betaal je voor zo'n lapje erg veel
. Met zonnebril en scarf komt het wel goed met het stof
.
. Alleen waar ik tot nu toe ben geweest is altijd nog minder als bij ons hotel. Daar zwemmen ook echt hele mooie vissen!!
. 
, enkel onderwater foto's is niet mogelijk 

. Ik heb ook al nieuwe bikini's ingeslagen
. En ook een paar topjes bij the sting
. Die hadden wel al leuke kleurtjes.
. Egypte staat toch wel een beetje bekend om zijn zomersetemperaturen in de winter
.
.
. Ze zijn namelijk ook weer beledigd als je de hele dag geen commentaar hebt en vervolgens bijna geen fooi geeft. Vriend van mij doet safari's in Egypte en maakt dat nog wel eens mee... Logisch ook want ja als er niks gezegd wordt kan hij ook niet beter zijn best doen om wel een goede fooi te verdienen...
. Busschauffeur naar het hotel nog wel (omdat ie zo aardig was de koffers in en uit de bus te halen). Vaak geven we die een euro (met zijn tweeen). Als alle toeristen dat geven dan verdienen ze toch best leuk met alle ritten op een dag
.