Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fitzroy schreef:Monique, hopelijk heb je een goede reis gehad!
Lifaya, ik las je andere topic maar ben echt benieuwd hoe je aan $ 500,- autohuur komt met one way fee van Kansas naar LA voor 3 weken?
En ben je wel 25+ anders komt je under age fee er ook nog bij.
Ik dacht dat je verbaasd was over de $500 one way fee, maar je bedoelt dus dat het hele bedrag van de huur $500 is. Nu ben ik mee! Fitzroy schreef:Monique, hopelijk heb je een goede reis gehad!
Lifaya, ik las je andere topic maar ben echt benieuwd hoe je aan $ 500,- autohuur komt met one way fee van Kansas naar LA voor 3 weken?
En ben je wel 25+ anders komt je under age fee er ook nog bij.
En dit is wat ik had gevonden bij een amerikaans verhuur bedrijf met een one way. Dus ophalen bij het ene bedrijf en afzetten bij het andere bedrijf. Staat ook gewoon in mijn profiel hoe oud ik ben overigens
Maar ik ga niet 3 weken auto huren, waarschijnlijk word het 2 weken of iets minder omdat we in Kansas zelf geen auto nodig hebben
Pas vanaf het moment dat we naar Colorado gaan.
Het zal waarschijnlijk gewoon Colorado worden.
Daarna weer naar NL.
Dat is het nadeel aan dit soort reizen lol. Fitzroy schreef:Als je bij een Amerikaans bedrijf hebt gekeken, moet je wel aangeven dat je uit Europa komt, anders ben je niet verzekerd. Is wel iets om op te letten. Amerikanen zijn nl. verzekerd op naam en niet op auto.
of een wat toeristische route
brengt je soms op leuke plekken ipv over de snelweg
Scheelt geld en levert leukere auto's/hotels op
Yasmine schreef:Ik boek ook altijd alles zelf. Huur altijd auto's bij Drive-USA.de en daar zitten alle verzekeringen inbegrepen én krijg je 'm voor een mooi prijsje