Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cowboy55 schreef:Keet schreef:Wij hebben een Airboot tour gedaan en denk dat ik er 2 heb gezien. Maar met die hitte liggen ze liever op de bodem in de modder dan aan het oppervlakte.
Denk dat we dit jaar met de kleine maar naar een gatorfarm oid gaan, airboot lijkt mij nog niet geschikt voor ons ukkie
Lijkt me ook wat stressy voor jullie.....zo'n uk is beweeglijk en 'bitesize' voor een gator.....
purny schreef:@Cowboy: om even op dat football van de Columbia Lions terug te komen.
Kan ik bij dit schema zien dat ze op de 17e thuis spelen? En hoe kan ik aan een kaartje komen?
Overigens lijkt de mets mij ook leuk.
http://m.gocolumbialions.com/mobile/Schedule.dbml?db_oem_id=9600&spid=3885
Fitzroy schreef:Keet, waarom ga je niet naar de Everglades ipv een Gatorfarm?
Het is toch veel mooier om die dieren in hun natuurlijke omgeving te zien. Ik denk dat wij er dit jaar wel 30 hebben gezien in de Everglades en echt op een paar meter afstand. Ze doen overigens niets als je hun verder niet benadert.
purny schreef:Dank je Cowboy. Alleen heb ik mij een paar daagjes vergist. Ik kom namelijk pas de 19e aan... Hoe ik erbij ben gekomen mag Joost weten. Maar nu weet ik hoe ik ze kan bestellen. Ga morgen even kijken wanneer ik m'n cc op kan waarderen en dan tickets bestellen. Leuke afsluiter van de vakantie
purny schreef:Ik weet niet hoe het bij jou zit met geld. Heb je een bepaald bedrag wat je daarvan mag besteden. Ik zou gewoon beginnen met bijvoorbeeld 10 euro per week weg te leggen. Of ga eens overleggen met de begeleiding die je hebt hoe je het het beste aan kan pakken.
Ik spaar m'n vakanties ook zelf bij elkaar. En ben toch trots op mezelf dat ik het in m'n eentje voor elkaar krijg
Natsuki schreef:Wat leuk! Ik zal je zeker op de hoogte houden dan!
Hebben er trouwens mensen ervaring met airbnb's? Ons plan is namelijk om dat een beetje te doen in plaats van voornamelijk hotels.
HorseyDude schreef:purny schreef:Ik weet niet hoe het bij jou zit met geld. Heb je een bepaald bedrag wat je daarvan mag besteden. Ik zou gewoon beginnen met bijvoorbeeld 10 euro per week weg te leggen. Of ga eens overleggen met de begeleiding die je hebt hoe je het het beste aan kan pakken.
Ik spaar m'n vakanties ook zelf bij elkaar. En ben toch trots op mezelf dat ik het in m'n eentje voor elkaar krijg
Sp... sp... sp... spaaaaaren? Nyaaaaaaaaaaargggghhhhh......
-kijkt naar mijn enorme GAT in mijn hand...-