Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kosseh schreef:Meestal staat het bij de omschrijving of alchol er ook bij in zit. Cocktails zijn dan wel van de lokale dranken gemaakt, ipv de bekende merken vaak.
Zelf drink ik geen alchol dus heb weinig ervaring er mee..
Nu wel heerlijk op een strand op Kreta. Echt zo lekker. Aardig hard windje, maar wel warme wind. Echt precies genoeg om wel lekker in de zon te liggen maar niet nat van het zweet te zijn
kosseh schreef:Een strandje vlakbij Plakias (zuidkust). Lagen die hele kleine kiezeltjes, echt top. Het waaide niet weg zoals echt zand strand en je kon er wel gewoon lopen zonder waterschoenen.
Soms wel paar spetters van de zee tijdens het zonnen, die dan mee waaide
Berdien schreef:Ik ben er zelf geweest ElinHet is ultra all inclusive. Wij hebben heel veel cocktails gedronken en geen euro bij hoeven betalen. Of we nou cocktails aan het zwembad dronken, in het restaurant, bij de vele bars of in de sushi&champagne bar. Zat er allemaal bij in.
Fitzroy schreef:Ik ben overigens ook benieuwd naar het prijsniveau op Lesbos. Op Karpathos was het ontzettend duur vond ik. Ik was iedere dag 30,- kwijt voor het eten, voorgerecht , hoofdgerecht en wijn. Dat was echt veel goedkoper afgelopen jaren. Voorbeeld: een liter huiswijn was altijd rond 8,- , nu overal 14,-. En zo was alles duur. Ook de boodschappen.
veerxsjimm schreef:Wij zijn maandag terug gekomen vanuit Zakynthos. Maar ik zou Zakynthos niet aanraden om te wandelen. Er zijn geen wandelpaden dus best gevaarlijk.