Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Natsuki schreef:Ik denk dat ik dit topic maar eens moet doorspitten over Florida, en wat ben ik blij!![]()
Als alles doorgaat, ga ik van 1-10 juli naar Florida. Normaal gezien vliegen we naar Jacksonville en blijven we daar ook in de buurt om lekker op ons gemak naar het strand te gaan, wat te shoppen, etc. Ik kan nu al niet wachten!
UnderIlse schreef:ik ben net een dag terug uit orlando! Lekker weer daar hoor! Maar uuh, ik ben dit weekend in de orlando eye geweest (20 dollar). Zelfde als londen eye. Leuke ervaring veel te zien. Ook ben ik naar disney springs geweest. Gratis entree en een hele leuke ervaring! Om toch de ervaring te hebben. Idd universal is erg leuk! Misschien het alligator park? Is toch wel iets wat bij orlando hoort in elke plas of water zitten echte alligators. Maar in zo'n park is het toch wel leuk om te zienHallo allemaal! Ik lees hier al een tijdje mee, om wat ideeën op te doen en heb nu zelf ook geboekt!
Samen met mijn vriend ga ik in juli twee weken naar de VS. Het reisschema ziet er ongeveer als volgt uit:
Dag 1-5; New York
Dag 5-11; Orlando
Dag 11-14; Miami
Van New York naar Orlando hebben we een binnenlandse vlucht geboekt. Op Orlando halen wij de huurauto op, zodat we daarna naar Miami kunnen rijden. (waar we de auto weer inleveren op de luchthaven).
De invulling van de dagen ligt nog volledig open.. en ik weet eerlijk gezegd voor Orlando en Miami ook nog niet zo goed waar te beginnen. Wellicht dat jullie nog tips hebben voor leuke/bijzondere dingen om te doen? In Orlando gaan we inprincipe niet naar Disney, omdat we begrepen dat Universal leuker, goedkoper/beter is.
Ik kijk uit naar jullie tips/verhalen
Nadir schreef:Ik mis Katja hier al een tijdje en ook Douraque. Heb laatstgenoemde een poosje terug een pb gestuurd maar die is nog steeds niet gelezen. Heeft iemand nog contact met haar (gehad)?
mariekeoo schreef:Misschien het alligator park? Is toch wel iets wat bij orlando hoort in elke plas of water zitten echte alligators. Maar in zo'n park is het toch wel leuk om te zien
Keet schreef:Ligt er ook wel beetje aan welke tijd je gaat. Als het erg warm is komen ze bijna niet tevoorschijn
Keet schreef:Wij hebben een Airboot tour gedaan en denk dat ik er 2 heb gezien. Maar met die hitte liggen ze liever op de bodem in de modder dan aan het oppervlakte.
Denk dat we dit jaar met de kleine maar naar een gatorfarm oid gaan, airboot lijkt mij nog niet geschikt voor ons ukkie