Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mama3 schreef:4 jaar geleden ben ik met mijn dochter naar Zakynthos geweest. We verbleven in Kalamaki en hebben allerlei excursies via tui geboekt.
We hebben ook een schildpaddentour gedaan met een kleine boot van een Nederlandse vrouw, getrouwd met een Griek, blond en in verwachtingvan een dochter. We konden ook nog even van de boot af en snorkelen in helder blauw water.
Mijn oudste zoon gaat volgende week naar zakynthos, toevallig ook naar kalamaki en wil ook graag zo'n kleinschalige excursie doen. Ik kan alleen geen info meer vinden.
Ik weet ook niet zeker of ik de tip via bokt kreeg of via fb.
Iemand toevallig enig idee wie ik bedoel of heb je een adresje voor (kleinschalige) excursies Nederlandstalig dan hoor ik het graag.
baudyh schreef:Kreeg bericht van tui dat ze nu ook een koffer ophaal service hadden.
Dus ik dacht handig. Ff checken.
1 koffer van 20 kg op laten halen vanaf Drenthe.
75 euro. Ha ha daar rol ik hem zelf wel voor.
Ze adverteerde zo mooi. 2 koffers voor 34,99
Maar nergen vanaf waar.
Drenthe is toch echt te ver.
kosseh schreef:Waarom zou je je koffers eerder kwijt willen? Die rij gaat meestal wel snel toch?
Of zit er verder nog voordeel aan?
baudyh schreef:daantjuhhh schreef:85 euro voor 3 koffers uit Drenthe vind ik wel de moeite waard.
Maar ik denk mijn familie niet.
Dus we doen het maar niet.
Als je dat bedrag over 3 personen kan verdelen. Zou ik het prima vinden
Berdien schreef:Op Kreta, all inclusive (mét cocktails!): Mitsis Laguna Resort&Spa.
[ [url=m/vf5SJD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/28Ecrd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VRDKJz.jpg]Afbeelding[/url] ]![]()
![]()
[ [url=m/pkZeJR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik wil weer terug
Berdien schreef:Nee het ligt redelijk in the middle of nowhere, je loopt niet zo even ergens naar toe. Met de auto is alles wel dichtbij
Wij waren er halverwege mei!
kosseh schreef:Nu wel heerlijk op een strand op Kreta. Echt zo lekker. Aardig hard windje, maar wel warme wind. Echt precies genoeg om wel lekker in de zon te liggen maar niet nat van het zweet te zijn