Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar aan de andere kant is het natuurlijk ook leuk om achteraf zo'n reisverslagen als de jouwe te kunnen teruglezen een paar jaar later.
Ik heb jaren bij Rotterdam gewoond en heb er op school gezeten maar ik kan er geen chocola van maken. Het lijkt wel een mengelmoes tussen Brabants, Limburgs en wat anders.
dat zal de juiste mix dan zijn haha
.
. Zit ook nog te twijfelen over de STK is een keten die ook in New york zit ben er al paar keer geweest in NY en het zijn zulke geweldig mooie restaurants haha... Maar nieuwe dingen zijn natuurlijk ook leuk dus hang nog even en twijfelmodus
.
Heeft er iemand hier nog tips voor ons? Wij gaan rondreizen van miami richting Orlando.. In Orlando zitten we een paar dagen. Berdien schreef:Aaahhhh Cheesecake Factory![]()
![]()
![]()
Lynaro schreef:wij gaan eind april richting florida, is al heel snelHeeft er iemand hier nog tips voor ons? Wij gaan rondreizen van miami richting Orlando.. In Orlando zitten we een paar dagen.
Ik wil direct terug. Ik zal even kort noteren wat ik allemaal gedaan heb, kan als inspiratie gebruikt worden.
) Daarna City hall, over Brooklyn Bridge gewandeld, uitzicht op Manhattan, gechilld, koffie en cupcake. Daarna metro verder Brooklyn voor Rough Trade (muziekwinkel). Terug naar hotel, boodschappen gedaan en zelf wat klaargemaakt om te eten. Avond in Bar doorgebracht
ontbijt bij Denny's (eerder brunch haha), MoMA, 's avonds naar TOTR maar was te laat voor zonsondergang dus zou volgende dag teruggaan. Ik liep wat rond in Rockefeller en stond ineens in de wachtrij voor standby voor Saturday Night Life. uiteindelijk toch niet binnen geraakt. Baalde wel, want had ook al geprobeerd tickets te krijgen voor jimmy Fallon en Trevor Noah, maar waren uitverkocht (dus tip: boeken op voorhand, is toch gratis en schijnt echt de moeite te zijn.) Dan TS bij avond maar werd wegens bommelding ontruimd. terug naar Queens maar metro reed niet dus uiteindelijk bijna 2u onderweg door allerlei omwegen (metro is niet zo simpel en beware of the express lines). Avond doorgebracht in bar
daarna terug naar hostel, valies halen en naar JFK