Disneyland Parijs

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

IvysToeter

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 18:04

ik heb bij crush maar een half uur gewacht

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 18:05

ninja2: 's avonds lijkt mij het park inderdaad ook het mooist. Misschien dat de kinderen ook al in bed liggen en dan iets rustiger is op het park.

Wat kan ik ongeveer van de wachttijden verwachten? een half uur? uur?

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 18:09

Ik zou ook wel graag savonds in het park willen zijn! Lijkt me geweldig!

Wij waren alleen met Peter Langhout en werden dus met de bus weggebracht en opgehaalt. We moesten een half uurtje rijden naar Disney. De eerste avond werden we geloof ik om 19.00 uur opgehaalt en de 2e avond (gingen we alweer richting huis) al om 16.30. Dat was wel balen!

Moet je dus echt het disneyhotel boeken wil je zolang als je zelf wilt in het park blijven?
En die andere hotels van Disney zelf, waar liggen die precies? Is dat ver van het park af?

ninja2Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 19:19

C_hristel schreef:
ninja2: 's avonds lijkt mij het park inderdaad ook het mooist. Misschien dat de kinderen ook al in bed liggen en dan iets rustiger is op het park.

Wat kan ik ongeveer van de wachttijden verwachten? een half uur? uur?

Ja wachttijden is heel verschillend. Maar gemiddeld denk ik 30/45 min. Maar ik heb ook ooit gehad dat ik div keren achterelkaar mocht maar ook dat er bij de BTM 180 min stond. S,avonds na 6 uur word de drukte wel heel wat minder.

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 19:34

Pff wat een wachttijden.. Maar agh, dat mag de pret niet drukken Haha!

ninja2Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 19:36

het scheelt wel dat je bij veel atracties fastpassen kunt pakken en dan kun je op de tijd dat op je kaartje staat zo doorlopen en hoef je max maar 10 min te wachten en op hele drukke dagen is dat wel een uitkomst

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-08 19:37

doordeweek is het meestal rustig Lachen .

Dat liedje van it's a small world, bleef ook steeds in m'n hoofd Bloos! .

* met die fastpassen moet je wel een tijdje wachten voordat je wéer mag indingesen ermee he..

ninja2Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 19:57

ja idd maar ja je hoeft dan niet een uur in de rij te staan en als je maar een paar dagen daar bent is het wel fijn dat er zoiets is. Ik maak er niet heel veel gebruik van omdat ik er meestal 4 dagen of langer ben en ik let eigenlijk nooit echt op de tijd als ik daar ben en dat moet je wel als je met fastpassen gaat werken

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 20:15

fastpassen ??? nog nooit van gehoord. Snap het ook niet helemaal. iig een methode dat je niet in de rui hoeft te staan?

ninja2Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 20:22

ik zal het effe uitleggen. Bv bij space mountain staan fastpass apparaten daar moet je het intree kaartje in doen en dan krijg je een fastpass(je intree kaartje krijg je ook terug haha) daarop staat een tijd bv 12.00 tm 12.30 tussen die tijd mag je terug komen en dan kan je via de fastpass intree de atractie binnen zodat je niet in de gewoone rij hoeft te staan. Bij de faspass rij moet je ook wel wachten soms maar hooguit 10 min ofzo. Je kan weer een nieuwe fastpass pakken als je andere is gebruikt of de tijd is verlopen

DenK4everJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 20:52

Bij hele drukke dagen vind ik de fastpass echt een uitkomst *LOL*

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 21:10

Nou inderdaad! Ik snap ook niet dat mensen toch voor die lange rijen kiezen hoor! Haha!

Wij zijn met de fastpassen verschillende keren in de space mountain geweest. Als ik elke x in de normale rij moest gaan staan dan had ik dat nooit gedaan. (bij ons was bij beide dagen de wachttijd voor de space mountain tussen de 90 minuten en 120 minuten... echt superlang!!!!)

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 21:34

En ik ook altijd maar denken 'ja maar iedereen pakt dan toch zon fast pass heb je alsnog een lange rij ' Viel me toen idd ook op dat iedereen doodleuk in de normale wachtrij gaat staan. Naja prima toch Tong uitsteken

Wintertijd begint steeds op de laatste zondag van de maand oktober. Om 03.00 uur zomertijd wordt de klok teruggedraaid naar 02.00 uur wintertijd

en Nathalie; de echte disneyhotels dus van Disney hotel tot Sante fe, is het allemaal te lopen. Anders gaat er om de paar minuten een shuttle bus.

De nieuwe hotels als; dream castle, Kyriad, Holiday Inn en radison Sas, zijn aangesloten bij disney waardoor er dus ook pendelbussen rijden tussen het park en het hotel. Ze liggen mischien 5 min verder van de 'echte' disneyhotels, maar zijn stukken goedkoper.
Ik hoop dat je t een beetje snapt Knipoog

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 21:57

Snap 'm. Haha!
Balen dus, want met peter langhout kon je ook in het Kyriad hotel overnachten. Maar omdat dat een tientje scheelde had ik toch gekozen voor Mercure hotel. Dat was dus een half uur met de bus. En dus vasten tijden van komen en gaan.....
Maar als je dus de disney hotels boekt kun je dus komen en gaan bij het park wanneer je maar wilt? Dat is dan toch wel een stuk prettiger. Ik wilde bijv graag die dinnershow doen (buffalo bill ofzo?) maar dat ging dus niet omdat de bus eerder vertrok. Nagelbijten / Gniffelen

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 08:30

Ik meld me ook maar even
Vriendje en ik gaan met oud en nieuw 3 dagen naar Eurodisney en we slapen in hotel Kyriad! Heb er zin in!! Go jij! Go jij!
Ik ben er 5 jaar geleden ofzo een keer geweest in de zomer en ik heb altijd geroepen dat ik er rond kerst ook nog eens heen wilde.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 09:45

Wij gaan tussen kerst en oud en nieuw waarschijnlijk toch lekker 4 dagen naar Disney Ja Gewoon lekke weer kind zijn Haha!
's Avonds is het park idd mooi en je moet eigenlijk tegen sluitingstijd nog even een achtbaan doen Haha! Dan kun je overal zo doorlopen namelijk. Overdag moest je bijna 2 uur wachten voor Space Mountain, wij zijn er om half 10 's avonds heen gelopen en konden eigenlijk zo doorlopen echt ideaal Ja

ninja2Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 11:01

met oud en nieuw is het echt geweldig in het park. Na 9 uur gaan de rest van de landen dicht en moet iedereen na mainstreet toe. Daar gaat een dj draaien en echt iedereen dansen op straat echt geweldig. En net voor 12 gaat iedereen aftellen en krijg je een super mooi vuurwerk te zien. Het is dan wel ontzettend druk maar het is het wel waard. Alleen toen we weggingen was het minder we hebben 2 uur vast gestaan op de parkeerplaats haha

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 11:28

Wij hadden 6 jaar terug een 'bleu card' konden we bij de uitgang van een atractie gaan staan en mochten we er gelijk in zonder te moeten wachten.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 12:10

DeSa schreef:
Wij hadden 6 jaar terug een 'bleu card' konden we bij de uitgang van een atractie gaan staan en mochten we er gelijk in zonder te moeten wachten.

Haha wauw hoe regel je die?

Nouja als ik er ben zal t wel heel druk zijn maar ik vind het helemaal niet erg om niet overal in te kunnen. Ben nog nooit in Disneyland geweest dus denk dat ik ook zonder alle attracties mijn ogen uit zal kijken. Haha!

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 12:11

Wij zijn toen via de doe een wens stichting geweest, voor kinderen met een levensbedreigende ziekte. Kaart krijg je dus echt niet zomaar Lachen

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 12:26

Oke, das wel een goede aktie dan dat ze dat voor zulke kinderen doen! Lachen

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 16:31

ninja2 schreef:
met oud en nieuw is het echt geweldig in het park. Na 9 uur gaan de rest van de landen dicht en moet iedereen na mainstreet toe. Daar gaat een dj draaien en echt iedereen dansen op straat echt geweldig. En net voor 12 gaat iedereen aftellen en krijg je een super mooi vuurwerk te zien. Het is dan wel ontzettend druk maar het is het wel waard. Alleen toen we weggingen was het minder we hebben 2 uur vast gestaan op de parkeerplaats haha

Oh klinkt goed! Dat het druk is vind ik niet zo erg, met oud en nieuw is het overal druk.
Heb er zin in.....

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 18:04

ninja2: dankje voor de uitleg. Kosten die kaarten duurder?

ninja2Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 18:07

bedoel je fastpass? die kan je gratis pakken.

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 18:53

Echt Gaaaap. so dat ga ik ook doen dan.