Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, ik heb een hostel geboekt: HI-Vancouver downtown, blijf er tot 19 april en vlieg dan door naar Calgary).
. _Linda schreef:@ Terpstra, gaaf dat je zo'n tijd in Vancouver zit! Werk je daar, of voor je studie oid?
Ik kom 14 april aan in Vancouver. Toevallig nog tips wat de gemakkelijkste weg is om van Vancouver airport in downtown vancouver te komen? (ik land 's avonds rond 20.00u, dus wil niet te lang rondzoeken, ik heb een hostel geboekt: HI-Vancouver downtown, blijf er tot 19 april en vlieg dan door naar Calgary).
die kan je in downtown ook gebruiken voor openbaar vervoer erg handig!
ondanks dat hij gewoon nederlands is
m'n vriend heeft daar net 5 weken gezeten voor de spelen en hij was heel enthousiast dus ik ben benieuwd.
.
). Zij gaat terug naar huis en ik blijf dan misschien nog even op de boerderij. Afhankelijk van hoe leuk het is. Daarna weet ik nog niet wat ik precies ga doen. Familie van een vriendin van me wonen redelijk in de buurt van Toronto, dus die wil ik gaan opzoeken en hun wilden me ook wat rondleiden door het zuiden van Ontario. Misschien dat ik nog ergens een plek zoek om samen te werken met een trainer. Afhankelijk van budget en of ik het naar m'n zin heb
.
.
hij is vanaf het begin af aan met me meegegaan. Hij is 5 weken in whistler geweest vanwege de spelen maar nu weer terug bij mij
Dus het kwam precies goed uit zo!