Olympische spelen 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Enzo_Ollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-24 12:04

Ja werkt heel simpel! je kan een link via whatsapp sturen en diegene kan die dan openen via de app :)

Ik zag net dat onze terugreis spannend gaat worden zondag, de trein naar NL vertrekt om half 7, maar het is anderhalfuur vanuit Versailles naar Paris Nord, dus denk dat wij een halfuutje voor het einde weg moeten :/ (had wel al gezien hoor dat het anderhalfuur met ov was, maar had er niet echt nog over nagedacht :+ )

Kon wel de Eurostar een uur later boeken maar dat durfde ik niet aan met eventuele vertragingen omdat het dan ook de laatste trein naar huis zou zijn en we nu nog speling hebben

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-24 13:08

Lijkt me als je tegelijk binnenkomt je niks hoeft te over hoeft te zetten naar een ander? Dan kunnen ze toch beide gescant worden en ben je er allebei?

Alleen met die ov app kan het niet.

Qua ov vind ik het ook allemaal wel wat spannend met het advies er 1.5 uur van te voren te zijn en dan sporten op een dag op verschillende locaties :')

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-24 13:11

moonsparkle schreef:
Lijkt me als je tegelijk binnenkomt je niks hoeft te over hoeft te zetten naar een ander? Dan kunnen ze toch beide gescant worden en ben je er allebei?

Alleen met die ov app kan het niet.

Qua ov vind ik het ook allemaal wel wat spannend met het advies er 1.5 uur van te voren te zijn en dan sporten op een dag op verschillende locaties :')

ik heb ook mijn kaarten op 1 telefoon staan om beide binnen te komen. lijkt mij dat dat geen probleem is als je tegelijkertijd binnenkomt.

Hier gelukkig met de fiets, dus die 1,5 uur moet goed gaan komen :)
wel heb ik er aangedacht om voor de zekerheid een fietspomp en bankenplak setje mee te nemen.

met het ov van Versailles naar Parijs vind ik wel spannend dat duurt ook 1,5 uur :+

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-24 13:13

Ligt er aan vanuit waar in Parijs :P Parijs is heel groot natuurlijk

Ik hoop misschien nog fietsen te kunnen huren omdat het me fijner lijkt dan druk ov, maar ongetwijfeld zijn er ook heel veel fietsen verhuurd :')

Enzo_Ollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-24 13:14

Ja ik vind het ook wel fijn op 1 telefoon, stel je voor die wordt gestolen kan je op de andere telefoon nog op het account inloggen :+

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-24 13:19

moonsparkle schreef:
Ligt er aan vanuit waar in Parijs :P Parijs is heel groot natuurlijk

Ik hoop misschien nog fietsen te kunnen huren omdat het me fijner lijkt dan druk ov, maar ongetwijfeld zijn er ook heel veel fietsen verhuurd :')

had als voorbeeld genomen van versace naar het Louvre
Dat is eerst de trein dan de metro om weer over te stappen in een andere metro _O-

_enna_

Re: Olympische spelen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-24 13:47

Per mail kreeg ik als antwoord dat het niet via transfer hoeft en je inderdaad de kaarten op de telefoon kunt laten scannen, echter staat overal in de apps dat je tijdig moet transferren?? Het lijkt er dus op dat het wel verplicht is, maar wellicht kan iemand het al checken voor 4 augustus? ;)

Enzo_Ollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-24 14:00

Tijdig staat er sws omdat het tot 48 van te voren kan. Dus stel je voor iemand die niet meegaat heeft ze op zn telefoon, die moet je inderdaad tijdig transferren :)

rozebadeend

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-24 19:30

Kan iemand mij helpen? Ik ben aan het kijken voor het OV, er zijn van die all-in tickets dat je voor een x bedrag onbeperkt met het openbaar vervoer kan. Maar zover ik het kan zien zijn is dat een 'fysieke ov pas' die opgestuurd word, en kan je die op je app krijgen door die pas met je telefoon te connecten.

Gezien we a.s. zondag al die kant op gaan voor de eventing, gaan die passen natuurlijk nooit op tijd binnen zijn... Wat is nu handig om te doen?

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-24 19:37

rozebadeend schreef:
Kan iemand mij helpen? Ik ben aan het kijken voor het OV, er zijn van die all-in tickets dat je voor een x bedrag onbeperkt met het openbaar vervoer kan. Maar zover ik het kan zien zijn is dat een 'fysieke ov pas' die opgestuurd word, en kan je die op je app krijgen door die pas met je telefoon te connecten.

Gezien we a.s. zondag al die kant op gaan voor de eventing, gaan die passen natuurlijk nooit op tijd binnen zijn... Wat is nu handig om te doen?

Dan zou ik alleen de online pas nemen. Dat betekent wel dat ieder de ov app op zijn telefoon moet hebben.

Het kaartje wat je thuis krijgt duurt ongeveer een week voordat hij binnen is

rozebadeend

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-24 19:43

Ashleytjuhh schreef:
rozebadeend schreef:

Dan zou ik alleen de online pas nemen. Dat betekent wel dat ieder de ov app op zijn telefoon moet hebben.

Het kaartje wat je thuis krijgt duurt ongeveer een week voordat hij binnen is

Die app is geen probleem, maar ik zie dus nergens de optie voor alleen online :')

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-24 19:45

rozebadeend

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-24 20:01

Tnx, die link heb ik al een paar keer doorgespit. Maar ik kom steeds op dezelfde bestelpagina terecht.. Ik zie wel dat er vlakbij ons verblijf een locatie zit waar je ter plekke tickets kan kopen. Misschien dat ik dat maar doe.
Als ik dit eerder had gezien had ik dit al wel geregeld. Heb de dingen graag op tijd voor elkaar

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-24 20:02

Misschien reageert er nog iemand anders op je vraag. Er zijn er hier een aantal die het ook digitaal hebben

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-24 20:18

Ik heb het ook digitaal gedaan, was idd even puzzelen. Ik kan het niet helemaal meer reconstrueren maar volgens werkt het uiteindelijk via de OS transport app en dan purchase optie

1. App midden boven

Afbeelding

2. Purchase
Afbeelding

3 package
Afbeelding

4 aantal dagen

Afbeelding

rozebadeend

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-24 20:31

@Lielle het lijkt er op dat ik die optie in de app gewoon niet heb.. die had ik natuurlijk ook gedownload.
Als ik kies voor Purchase krijg ik deze opties

Afbeelding

Als ik kies voor 'on my phone'

Afbeelding

En als ik kies voor 'on my navigo pass'

Afbeelding

Ik heb de app net verwijderd en opnieuw gedownload, ik dacht misschien zit er nog iets met een update welke die mist ofzo.. dat is toch vreemd?

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-24 20:45

Je moet hem op je telefoon zetten (1 van de bovenste 2 opties), niet op je Navigo pas (dat is nl een soort ov kaart die je op kunt waarderen via je telefoon).

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-24 21:15

En als je dan bij de ‘on my phone’ optie kiest voor Next?

rozebadeend

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-24 21:23

Lielle schreef:
En als je dan bij de ‘on my phone’ optie kiest voor Next?

Nadat ik vanaf daar nóg weer een andere app heb geïnstalleerd lukt het inderdaad!
Jemig wat een gedoe dit zeg :') bedankt voor de hulp allemaal :D

Lieuwkje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-24 22:08

Kunnen jullie de venue map van de dressuurkaarten nog zien?
Paar dagen geleden was die nog zichtbaar maar nu krijg ik een mannetje op stoel met een krant.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-24 22:11

Lieuwkje_90 schreef:
Kunnen jullie de venue map van de dressuurkaarten nog zien?
Paar dagen geleden was die nog zichtbaar maar nu krijg ik een mannetje op stoel met een krant.

Hier ook bij het springen doet hij het nog wel

Enzo_Ollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 08:20

Dat heb ik idd ook, er staat nu ook een "audio service' bij, die stond er eerst ook niet.
Bij springen staat dat bij mij ook (nog?) niet. Wel vreemd dat dressuur eerst verandert, gezien springen als eerst begint hahaha

zijn er mensen die naar het eventing dressuur gaan? kunnen die al meer zien waar ze exact zitten?

Edit: ohnee verkeerd gezien, dressuur is 30 en 31 juli al

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 09:39

Iemand die al uitgevonden heeft hoe die papieren kaartjes werken?

Als het goed is wordt het op 2 dagen na goed weer de aankomende 2 weken in versailles. 26 en 27 Juli geven ze alleen wat regen aan tot nu toe

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-24 09:52

Wie gaat er als eerste :') dan kunnen jullie misschien antwoorden krijgen
Laatst bijgewerkt door moonsparkle op 23-07-24 10:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 10:11

Ik ga zondag naar de eventing. Maar met de fiets vanaf het hotel is de bedoeling.