Ik heb ooit eens geprobeerd naar de wc te gaan om te plassen maar was ook niet zo'n succes.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MJ_ schreef:Oh oh ik neem op zeker vooraf een pil
Rije schreef:Geen Schotland, maar wel DFDS vorige week. Heenweg enigszins golvig, terugweg superstrakke zee, en weer een fijne overtocht gehad. Twee keer zelfs een seaview cabin terwijl we die niet hadden geboekt![]()
Ik kan the Lake District trouwens heel warm aanbevelen. Iets lieflijker en minder ruig dan Schotland, maar wel hetzelfde gevoel en alsnog prachtige stille wijdse natuur, en dat op maar twee uurtjes rijden vanaf Newcastle! Aanrader!
Rije schreef:In het laagseizoen gaan, dat scheelt al. Maar het blijft een dure hobby ja...
jojoleinee schreef:Wat leuk om dit topic door te lezen. Ik ben voor volgend jaar zomer een roadtrip aan het plannen. Omdat we de b&b's vrij duur vinden willen we waarschijnlijk in Nederland een camper huren en dan met de poezen via Calais naar Schotland rijden. Toch lees ik hier ook een aantal mensen die met de tent op pad zijn geweest, dat kunnen we ook altijd nog doen (als ik mijn vriend zover krijg om ook te wildkamperen;)). Het is onze eerste keer dat we naar Schotland gaan.
Ik heb nu nog Cairngorm in de planning staan, maar als ik het hier zo lees kunnen we die tijd misschien beter besteden aan Isle of Skye? Dat wilde ik sowieso nog in de planning zetten.
Ik heb al wat tips van Gaucho gekregen, maar alle tips zijn natuurlijk welkom!