Zo dit is de new forest waar ik het over had!
Niet de beste foto,s maargoed even geen tijd om hem de deken af te doen
Hebben jullie hem gezien?
Enige witte plekje is bij zijn neus.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joyce_eddy schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Zo dit is de new forest waar ik het over had!
Niet de beste foto,s maargoed even geen tijd om hem de deken af te doen
Hebben jullie hem gezien?
Enige witte plekje is bij zijn neus.
Froukje1993 schreef:Maar ik ben er een beetje klaar mee om mezelf te herhalen.
Wij moeten respecteren dat ze er tegen zijn. Maar andersom accepteren dat wij er een leuk dagje uit aan hebben is verdomd lastig.
Tendance schreef:Froukje1993 schreef:Maar ik ben er een beetje klaar mee om mezelf te herhalen.
Wij moeten respecteren dat ze er tegen zijn. Maar andersom accepteren dat wij er een leuk dagje uit aan hebben is verdomd lastig.
Je hebt het steeds over ze, maar wie zijn ze dan?
Ik zeg namelijk helemaal niet tegen de markt te zijn. Ik heb alleen een mening over het soort fokker dat er staat.
En ja, ik ben er jaren geweest. Nee, dit jaar niet, maar qua soort fokkers is er echt niet veel veranderd.
Electra63 schreef:Froukje1993 schreef:Blijkbaar een vraag waar je geen antwoord op wil geven Electra, want is is al vaker gevraagd. Maar, ben je er zelf wel eens geweest?
Ik ben op ZL nog nooit geweest, ligt niet echt in mijn buurt. Op anderee markten ben ik wel geweest. Maar is inmiddels al jaren geleden. Ik vind het namelijk geen uitje![]()
Maar..... ik begrijp dat je alleen mag reageren op misstanden als je er zelf bent geweest?
Geldt dat voor alle misstanden en onrecht op deze wereld? Of geldt dit alleen voor ZL ?
Foto's en filmpjes zijn niet voldoende om te constateren of er sprake is van dierenleed?
Dustinlover schreef:Vind dat je overdrijft electra... Ben blij dat mijn paardjes op de markt stonden en ik denk dat misschien net 1 op de 10 er niet gezond bij liep..
En net wat letsdunit hierboven zegt, bij particulieren die ozo goed voor hun paardjes zijn staan genoeg schrijnende gevallen tussen... Misschien nog wel meer als op de markt
Tendance schreef:Froukje1993 schreef:Maar ik ben er een beetje klaar mee om mezelf te herhalen.
Je hebt het steeds over ze, maar wie zijn ze dan?
Ik zeg namelijk helemaal niet tegen de markt te zijn. Ik heb alleen een mening over het soort fokker dat er staat.
En ja, ik ben er jaren geweest. Nee, dit jaar niet, maar qua soort fokkers is er echt niet veel veranderd.