Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
aikon schreef:Gabyfedde je had kunnen lezen dat ik geen werk zoek in zweden. Ik ben afgekeurd en neem mijn iva uitkering mee. (nederland heeft hierover een verdrag met zweden) Inkomen is het probleem niet, huis kopen ook niet. Ik heb eigen vermogen waar ik een mooi huisje met lap grond kan kopen en zo dus geen kosten heb aan huur/hypotheek. Een hypotheekje is iets wat ik in nederland niet meer voor elkaar krijg. Anders was ik hier gebleven. Over romantiseren doe ik niet. Heb mij al goed verdiep in het leven in zweden, daarbij heb ik al familie die erg bekent is met zweden en het leven daar.
kirri schreef:Leuk kelly! ik woon bij backaplanben nu weer ff in NL maar ga straks weer
Kelly_ann schreef:kirri schreef:Leuk kelly! ik woon bij backaplanben nu weer ff in NL maar ga straks weer
Bäcka, omgeving groot shoppingcentre en ook de Höoks in de buurt haha! Leuk! Ik heb een auto ter beschikking, maar ook de bussen stoppen daar in de buurt, dus moet geen probleem zijn!
Lijkt me toch wel een stap hoor, als je je paspoort moet inwisselen voor een andere nationaliteit. Ik dacht dat ze daar in Europa wel soepel mee waren?